  • Data: 2009-04-28 21:50:06
    Temat: Re: kupno mieszkania a ubezpieczenie transakcji
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dopoki nie ma wpisu do ksiegi bank nie ma hipoteki. placisz wiec za jego
    > ryzyko. twoje ryzyko banku nie obchodzi.

    ok, ale co oznacza ryzyko banku? jesli bank wtopi to moze i tak mnie scigac
    do samej smierci... czy to oznacza, ze owe ubezpieczenie pomostowe zalatwia
    sprawe i bank oraz ubezpieczyciel dadza mi spokoj w takiej sytuacji i nie
    bede musial splacac reszty kredytu?

    jak wowczas wyglada sciganie nieuczciwego sprzedawcy? bo ja mam
    wierzytelnosc wobec niego z tej czesci ktora zaplacilem mu w gotowce, a
    ubezpieczyciel z tej za ktora wyplacil pieniadze z ubezpieczenia: (tylko
    wlasnie wobec mnie czy wobec sprzedawcy)?