  • Data: 2009-02-03 08:25:52
    Temat: Re: kredyt bez bik i us/zus ale z deklaracja zarobkow
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli przez cholerny wpis do BIK i wspaniałe urzędy jestem ugotowany.
    > Po prostu super.

    a czego oczekiwałeś? :-), że ktoś da ci pieniądze, jak masz problemy z ich
    oddawaniem?(bo chyba o taki wpis chodzi?), a poza tym taki wpis wcale o
    niczym nie przesądza, najwyżej dostaniesz jakiś lichwiarski procent, albo
    zarządają większego zabezpieczenia, tylko od razu wykładaj w banku kawę na
    ławę,
    a jeśli uważasz, że niesłusznie masz tyły w BIKu, to zarządaj od tego co
    wpisał, żeby usunąłał dane, a jak tego nie zrobi to do sądu z nim...

    --
    pozdrawiam
    robert