eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?Re: dlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news-fra1.dfn.de!news.ispa.de!news.germany.com!feed.xsnews.nl!feeder.xsnews
    .nl!news.netcologne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!newsreader2.netcologne.de!n
    ot-for-mail
    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?
    Date: Thu, 01 Jun 2006 22:55:37 +0200
    Lines: 34
    Distribution: world
    Message-ID: <e5nk89$6hb$1@newsreader2.netcologne.de>
    References: <e5ncc3$mfg$1@newsreader2.netcologne.de> <e5njtt$mmu$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-81-173-159-246.netcologne.de
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsreader2.netcologne.de 1149195337 6699 81.173.159.246 (1 Jun 2006
    20:55:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...de
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jun 2006 20:55:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060530)
    In-Reply-To: <e5njtt$mmu$1@news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:387199
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekM wrote:
    > Tomasz Chmielewski napisał(a):
    >
    >> Dlaczego karta Inteligo praktycznie nie da sie placic w internecie?
    >>
    >> Z tego co pamietam, udalo mi sie zaplacic tylko za lot w Easyjet i za
    >> ksiazki w Amazonie - poza tym, w przeciagu kilku lat, zawsze trzeba
    >> bylo siegac po inna karte.
    >>
    >> Najczestszym powodem odmowy jest cos w stylu "twoj trzycyfrowy kod
    >> bezpieczenstwa jest bledny, lub twoj wydawca karty potrzebuje wiecej
    >> informacji, aby autoryzowac transakcje...".
    >
    > Tak sobie myślę... skoro w zasadzie tylko Ty masz taki problem, to...
    > może błędnie wydrukowali kod CVV2? I przeszły jedynie te transakcje, w
    > których nie był weryfikowany (mimo podania go w formularzu - czasem tak
    > się zdarza)?
    >
    > Ja wiem, że to brzmi kosmicznie, ale to w zasadzie logiczne
    > wytłumaczenie. Ponoć z Inteligo różne cuda się działy/dzieją (np.
    > wysłanie dwóch egzemplarzy tej samej karty kodów jednorazowych - coś
    > było o tym na grupie).

    Hmm, w zasadzie to nowa karta, jeszcze nigdzie nia nie placilem.
    Ale z poprzednia karta Inteligo byly rowniez problemy.

    Blednie wydrukowany kod CVV? Czy ja wiem? :)

    Bardziej chyba przekonywujaco brzmi wyjasnienie ze stron mBanku
    (wlepialem gdzies w tym watku), oni oferuja podobna karte.


    --
    Tomasz Chmielewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1