    From: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
    Date: 19 Apr 2003 23:21:15 +0200
    Sender: w...@d...pingwin.waw.pl

    Sat, 19 Apr 2003 23:17:26 +0200, olo pisze:

    > Ty byś nie chciał wiedzieć ile wynoszą poszczególne składniki ??? To
    > gratuluję dociekliwości - jak jutro zobaczysz cenę beznzyny 5 zł to też sie
    > nie zdziwisz czemu i będzie ok ?

    Zdziwie. So what? To jeszcze nie jest oczekiwania ze kazdy mi rozpisze
    poszczególne składniki.

    > Jeśli wiem że jest pewien składnik ceny "opcjonalny" to chcę mieć możliwość
    > na jego naliczanie

    I dlatego nie chodzisz np. do Geanta czy Auchan bo tam wszyscy maja jedna
    cene, tak?

    > Niestety nie mam wpływu na podatki, akcyzę, nawet wysokość marży (choc mogę
    > nie kupić jak znajdę taniej)

    Przeczysz sam sobie - przeciez chciales wiedziec ile co wynosi, powinienes
    byc juz szczesliwy.

    > to przynajmniej na opłaty dla Polcardów chce mieć wpływ !!

    E? Wymien mi sposob w jaki masz wplyw na oplaty dla polcardów.

    > i jeśli znajdę sklep w którym zaproponują mi albo płatnosc gotówką (taniej)
    > albo kartą (drożej) to przynajmniej mam wybór

    Ależ czy ja Ci bronię? Nie.

    > Ty jesteś za to za komunistyczną urawniłowką - podnieść ceny wszystkich
    > towarów o prowizję banku, a ci co płacą gotówką to frajerzy bo można kartami
    > "za darmo"

    Wiesz, ciekawa postac z Ciebie.

    Ale wezmy prosty przyklad z sasiedniej ulicy - stoi tam sobie dawny sklep
    Robert, teraz marcpol, po przejeciu kart nie bylo, bo wlasciciel sie
    zmienil. Pytalem i ja i moja lepsza polowa - powiedzieli ze _byc_może_ cos
    niedlugo. Fakt, po pol roku sie pojawily. Ceny sie nie zmienily, a czesc
    spadla [1]

    Snow sypiesz teoriami z rekawa, ale jakos konkretów podać nie możesz.

    > ja chcę poprostu wyboru -przynajmniej w takim zakresie jaki jest możliwy (bo
    > bez VAT i akcyz różnych niestety trudno coś kupic)

    He, szara strefa ... ;-)

    --w

    [1] testy robilem na coli light ktora pijam w nieprzyzwoitych ilosciach.