    From: "poilkj" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: brak funduszy na spłate kredytu
    Date: Sun, 16 Nov 2003 10:06:25 -0600

    "Artur" <w...@o...pl> wrote in message
    news:bp84r5$h82$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Proszę o jakieś rady
    > jak z tego wyjść chciałbym to spłacić ale moje dochody wynoszą tylko 2500

    > a z 1000 potrzebuje aby przeżyć z rodziną .
    Trochę mało.
    Sprzedaj samochód na dzień dobry i spłać ile się da.
    O reszcie gadaj z bankiem.
    Przede wszystkim zaproponuj dodatkowe zabezpieczenie do tego co ci zostało,
    np w postaci hipoteki na mieszkaniu/domu, czy co tam masz, ewentualnie
    jeszcze poręczenie majątkowe.
    Druga sprawa to zaproponuj własny harmonogram spłat. 1500 zł miesięcznie to
    już jest coś, chociaż
    prz tej kwocie to odsetki to zjedzą, więc
    trzecia sprawa zaproponuj zmianę tego zadłużenia w niżej oprocentowaną
    pożyczkę np 10 letnią.
    Czy w złotówkach, czy w euro, czy w czymś innym to musisz się zastanowić.
    Moim zdaniem złotówka już spadła tak nisko, że gorzej nie może, ja bym
    zaryzykował kredyt w innej walucie.
    A potem zacznij to spłacać.
    Na to bank powinnien się zgodzić, tolko zrób to w miarę szybko, żebyś to ty
    był pierwszy, a nie bank.