    From: w...@h...kylos.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zdolność kredytowa potrzebna do karty kredytowej
    Date: 11 Dec 2006 13:46:09 -0800

    stary wszystko co podałeś to nie tak,
    -Pracuje w dużej spółce z. o. o. z zagranicznym kapitałem-to
    właśnie ważne!
    - Nie. Jestem kawalerem. (to chyba też działa na moją
    korzyść)-lepszy
    konkubinat niż singiel(chodzi o twoją wiarygodność i zobowiązania
    w stosunku
    do drugiej osoby)
    -Możliwe że fakt mieszkania wciąż z rodzicami jest tym krytycznym
    czynnikiem?-zgadza się mieszkasz z rodzicami w ich domu=nie wiesz co
    zobowiązania finansowe = mało wiarygodny klient, nikt tu nie patrzy
    na
    koszty utrzymania.

    chcesz tą kartę czy nie? odezwij się na GG 3088045