  • Data: 2002-05-15 18:05:26
    Temat: Re: W którym banku konto?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hahaha, Ja juz nie bede cytowal, ale ktos przed chwila napisal, ze 7zl/m-c
    > to wysoka oplata :-)))

    Jak za zwykłe konto, to drozej niż w pekao, gdzie zwykłe wspólne konto kosztuje o ile
    wiem
    6zł. Zresztą wspólnym kontem może być tam każde i nie jest to "premiowane" wyższą
    prowizją.
    Poza tym nie napisałem, że dla mnie to zgroza, więc nie widzę podstaw do szyderstw.
    Czy Ty czasem nie masz czegoś wspólnego z multi (oprócz konta), bo tak jakoś bronisz
    bronisz tego banku, a może to żal po "przeprowadzce" (cudzysłowy- zwróć uwagę na
    cudzysłowy).

    Grzegorz