eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiROR w Citku - przeciwwskazaniaRe: ROR w Citku - przeciwwskazania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfee
    d.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "krzysztof gałązka" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ROR w Citku - przeciwwskazania
    Date: Wed, 12 Feb 2003 11:13:33 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 65
    Message-ID: <b2da8t$7kj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b26oka$51q$1@atlantis.news.tpi.pl> <b26pep$3l6$1@moles.pbk.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs1.idea.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1045048413 7827 172.20.26.236 (12 Feb 2003 11:13:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Feb 2003 11:13:33 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztg
    X-Forwarded-For: gprs1.idea.pl
    X-Remote-IP: gprs1.idea.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:228429
    [ ukryj nagłówki ]

    LaraCroft <L...@c...pl> napisał(a):


    > proponuje wybrac Bank z maksymalnie spakietyzowana oferta uslug (rachunek +
    > darmowa karta kredytowa i debetowa + pakiet bezplatnych uslug dodatkowych
    > np. bankowosc telefoniczna, bankowosc internetowa, zlecenia stale itd+
    > duuuuuuuuuzo bezprowizyjnych bankomatow+scentralizowany system operacyjny
    > dosepny dla klienta w kazdej placowce)
    >
    > ponadto pomysl rozdrabniania sie na kilka bankow jest srednio udany,
    > poniewaz w dobie oplat za konto - placisz to kilkakrotnie- i BIK - nie
    > uzyskasz linii debetowej wszedzie...
    > to tyle...
    > pzdr.


    raz na jakiś czas
    z tych czy innych powodów
    mój portfel się ze mną rozstaje

    po połączeniu się z Krakowem (12) 618-7666
    mam wrażenie jakbym dzodzwonił się do montera tpsa
    -słucham?
    żadnych ivr-ów, nikt się nie przedstawia
    właściwie to nawet nie ma pewności, że coś się udało szanownemu dysponentowi
    zablokować (ostatnio zaproponowano mi odnotowanie daty i godziny zgłoszenia! -
    jakby to cokolwiek zmieniało przy ewentualnej reklamacji)

    obsługa call center mbanku i citi zachowuje jednak pewne standardy
    i blokowanie kart o 3 rano traktuje z należną powagą

    ponowne wyrobienie karty w pbkbph to kolejny problem dla banku

    visa citi jest w skrzynce po 2-3 dniach, pin przez ivr
    electron mbank i oddzielnie pin 1-2 dni później

    po electrona bphpbk trzeba się pofatygować do odziału
    poczekać w kolejce wypełnić wniosek i po obciążeniu rachunku stosowną opłatą
    za jakieś 2-3 tygodnie mam nową kartę i pin

    citi & mbank 4 free

    niefatygowałbym się - jednak usługa bph sms - umożliwiająca zlecanie
    przelewów bez kontaktu z oddziałem i serwisem www (którego prostota nawigacji
    i prędkość z jaką ściąga kolejne podstrony przestała mnie emocjonować odkąd
    na rynku pojawił się mbank)
    po prostu nie działa - miesięczna opłata jest jednak pobierana
    złożenie reklamacji to kolejne 2 wizyty w oddziale
    i kilka telefonów żeby udowodnić że to nie ja im tylko oni mi
    (raczej szkoda czasu)

    przyznany kredyt z km bph &
    tsl+ w mbanku zakończą moją trwająca 6 lat przygodę
    z tą szacowną instytucją

    prawie 20 zł miesięcznie za opisane wyżej udogodnienia
    wolę zostawić w ewww.pl (z bezpłatną funkcją depozytową 6 zł + 0,6 zł za
    każdy przelew) a za resztę kupić dropsy

    pozdrowionka
    kseniek


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1