    From: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Proste ominiecie limitu gotowkowego KK ?
    Date: Wed, 27 Aug 2003 22:42:13 +0200

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:biitec$1llu$1@news2.ipartners.pl...
    > : Mam limit X zl, gotowkowy X/2 zl na KK.
    > : Ale potrzebuje gotowki w ilosci X.
    > : Jedyne co mi wpadlo do glowy, to isc do sklepu np. MediaMarkt,
    > : tam kupic za X zl jakis strasznie drogi sprzet, a nastepnie od razu
    > : go oddac. Zwroca przeciez gotowke :) I to w wysokosci X :)
    Może przy groszowych transakcjach nie będzie sie im chciało bawić i zwrócą
    Ci gotówkę.
    Ale jak kupisz "strasznie drogi sprzęt" to przecież oni płacą prowizję,
    zwrot której
    ostaną tylko w przypadku zwrotu na kartę. Nikt do Ciebie , nawet jak jesteś
    "takiej
    sytuacji" dokładać nie będzie. I słusznie.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek