  • 1. Data: 2024-01-08 09:19:22
    Temat: Re: Policzalność DObajtkowych dni...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Jan 2024 16:45:27 +0100 (GMT+01:00), Eneuel wrote:

    > https://next.gazeta.pl/next/7,151003,30567898,dni-da
    niela-obajtka-sa-policzone-namaszczono-jego-nastepce
    .html

    > [wreszcie przydały się komputery...
    > do tej pory nie potrafiono policzyć nawet dni... słyszałem, że
    > komputery dobrze liczą...]

    No coz, poczekamy na pierwsze decyzje.
    Duzy pakiet reklam w TVP i kontrola innych wydatków?

    Czystki w Polska Press?

    Najprosciej - zobowiazac Obajtka do sprzedania PP z zyskiem :-)
    Albo poczekac na likwidacje, oskarzyc Obajtka o straty i wyciagnac
    pieniadze z ubezpieczenia :-)

    J.