  • 1. Data: 2010-11-05 13:41:13
    Temat: Re: Optymalizator Dobolokat
    Od: Marx <M...@n...com>

    Wlasnie odkrylem ze w ING tez sa dobolokaty ;) I z tego co zrozumialem
    odsetki sa dopisywane do kapitalu. Jak wiec sens tej calej groszowej
    optymalizacji, skoro po pierwszym dniu kwota lokaty zmienia sie o
    wartosc odsetek i cale liczenie bierze w leb?
    Marx

  • 2. Data: 2010-11-05 16:14:02
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-11-05 14:41, Marx pisze:
    > Wlasnie odkrylem ze w ING tez sa dobolokaty ;)

    Jakiś link do tego można prosić, bo nie mogę znaleźć.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2010-11-05 16:59:14
    Od: " " <a...@g...pl>

    Olo <w...@j...cy> napisał(a):

    > JakiĹ&#65533; link do tego moĹźna prosiÄ&#65533;, bo nie mogÄ&#65533;
    znaleĹşÄ&#65533;.

    Kolega Marx chyba pomylił dobolokatę z lokatą 9 miesięczną z kapitalizacją
    dzienną... A to nie to samo, niestety...

  • 4. Data: 2010-11-08 07:29:07
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 05.11.2010 17:59, a...@g...pl wrote:

    > Kolega Marx chyba pomylił dobolokatę z lokatą 9 miesięczną z kapitalizacją
    > dzienną... A to nie to samo, niestety...

    ok to poprosze naswietlic mi roznice
    Marx