    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nietypowa sytuacja w banku....
    Date: Tue, 11 Sep 2007 22:27:17 -0700

    On 12 Wrz, 00:01, "Agrescik" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > pracownik
    > koszt
    > zgode na
    >
    > Osoba dla ktorej wyplacono pieniadze zostala wezwana do banku i z jej konta
    > mi zwrocono pieniadze nieslusznie jej wyplacone.

    Drugi raz piszesz "wezwano".
    Nie poproszono grzecznie tylko wezwano?!

    Gosc podpisal swoimi danymi potwierdzenie, ktore mu przedstawiono, na
    kwote jaka otrzymal, nie oszukiwal, nie podszywal sei pod nikogo i
    takie traktowanie?

    Owszem, mogli go grzecznie poprosic, i uzgodnic termin, swietnie,
    jesli bylby dyspozycyjny w dniu gdy sie kontaktowali. Do tego czasu,
    niedobor na twoim koncie powinien byc wg mnie pokryty z konta
    pracownika, ktory popelnil taka niedopuszczalna operacje.
    Gdyby mnie, jako klienta tak bezczelnie wezwali, zamiast poprosic i
    uzgodnic termin, to bylbym drugim z klientow zamieszanych w ta
    operacje, szykujacym sie do zmiany banku.

    Po to korzystam z bankow z opcjami internetowymi, zeby odwiedziny w
    bankach ograniczyc do absolutnego minimum.

    > Ale dalej nie mam odpowiedzi na pytanie czy ktos to by wykryl z banku. Bo
    > jesli nie to opuszcze ten bank :/
    > Bo taka historia nie moze miec miejsca.
    >
    > Pozdr.

    Jak pisal Robert - ze strony banku nie do wykrycia - jedynie klient
    poszukujacy przyczyn nadwyzki czy niedoboru na koncie moze uruchomic
    procedury kontrolne.