eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citkuRe: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-07 18:04:44
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O właśnie, tak mnie citek tym dzisiejszym telefonem zaskoczył,
    że zapomniałem zapytać, czy naprawdę muszą przysyłać kogoś do oglądania
    mojej japy, skoro już od lat jestem klientem i już chyba ze dwa razy udało się dzięki
    temu konto otworzyć w 100% przez tzw. internet - i to bez żadnych "biometrii".
    I żonie OIDP tak samo...
    No cóż, "system" im tak wpisał więc nie ma przebacz.
    Widocznie wybrałem złą drogę - zamiast napisać wiadomość w ST, że bym chciał
    nową KK, zacząłem się pitolić z wnioskiem dla nowego klienta - muszę więc tą drogę
    przejść.
    I znów dostać SMSy, że zmienił mi się "w systemie" numer dowodu (z takiego samego na
    taki sam)
    oraz adresy.
    Tu zawsze jedno i to samo: "Te, komputer! Angielska wóda..."
    No i skleroza - bo teraz sobie przypomniałem, że zakładanie kont (mając wcześniej KK)
    zaczynaliśmy właśnie
    od takiej wiadomości w ST - wtedy uruchamia się inna część citkowego komputera...

    Ale po konto wspólne i tak trzeba było pójść do oddziału.
    Choć podobno jest jeszcze tajna "zdalna" droga, ale tylko dopisania drugiego
    właściciela
    do obecnego rachunku - podobno ustala się nawet jakieś hasło (ciekawe, czy przeszłoby
    "najlepsze kasztany są na placu pigalle" ;)...