eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradziez srodkow przy uzyciu podrobionej karty - bankomat EURONETRe: Kradziez srodkow przy uzyciu podrobionej karty - bankomat EURONET
  • Data: 2006-09-08 18:56:39
    Temat: Re: Kradziez srodkow przy uzyciu podrobionej karty - bankomat EURONET
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    news:4501b142$1@news.home.net.pl...

    > Np. niektóre bankomaty mają kamery i można postarać się udowodnić, że
    > ten typek w kapturze to nie ty. Kamery bywają też przy bankach (jesli
    > bankomat tam jest zainstalowany). Transakcja ma stempel czasowy - można
    > wykazać się alibi, to na pewno nie zaszkodzi. Przydatny jest i taki
    > dowód, że jesli zgłosi się więcej ludzi okradzionych w podobnym czasie i
    > ich zeznania będą jednoznacznie wskazywać na jeden z bankomatów, to
    > nawet jeśli złodzieje już usunęli skaner, większa jest szansa na
    > zyskanie zrozumienia sądu

    A ten typek w kapturze to nie byl wlasciciel karty tylko kolega wlasciciela
    wiec to nie on , ale karte pozyczyl koledze i umowili sie ze wyplaci 45000 i
    za ten numer dostanie 5000 a wlasciciel bedzie sie starac wyciagnac kase od
    banku ....

    Oczywiscie szkoda ze ktos mu wciagnal kase na skana , ale w przypadku sprawy
    z powodztwa cywilnego nie widze tutaj zadnych szans przed sadem .
    Reklamacje moga dotyczyc nieautoryzowanych transakcji , ta zostala
    autoryzowana PINEM .
    W takim przypadku nie ma zadnej mozliwosci udowodnienia ze karta zostala
    zeskanowana , zapis na kamerze musialby pokazywac czysta karte ( zakladamy
    biały blister kartowy ) To ze ktos nie wygladal jak wlasciciel malo zmienia
    . To ze wlasciciel w tym momencie jadl obiad z naczelnikiem policji w-wa
    ursynow niczego nie zmienia . To nie jest sprawa karna zeby miec alibii .
    Posiadacz karty musialby wystapic do sadu z powodztwa cywilnego .
    Moja opinia jest niestety pesymistyczna .

    Jaca