    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank z powiadomieniami i nie tylko? TOKEN-y
    Date: Mon, 3 Dec 2007 15:18:47 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 3 Dec 2007 00:49:28 +0000 (UTC), Cezary H napisał(a):
    > Zająłem się token-ami, ale ciekawym zabezpieczeniem jest hasło maskowane, o
    > którym mówił założyciel watku Jacek O.. Hasło maskowane
    > (http://kontakt.bzwbk.pl/12445#2a) to też ciekawa rzecz, zawsze dodatkowe
    > zabezpieczenie, ale widze jeden minus:

    > - komfort użytkowania
    >
    > Jak przypomnieć sobie 4, 9, 16, 23 i 27-my znak hasła w pamięci ? Trochę
    > trudne. Można hasło spisać na kartkę i później ją spalić, połknąc, itp. ale to

    Dlatego należy dobrać taką długość hasła, żeby nie było takich problemów.
    Jak wymyślisz sobie hasło np. SzlaDzieweczka1234 to będziesz miał najwyżej
    18tą literę hasła - i możesz sobie je pod nosem literować :)

    Jak ktoś sobie zrobi 50-znakowe hasło to jest ono MNIEJ bezpieczne od
    dobrego 10-znakowego, bo to 50-znakowe użytkownik będzie musiał sobie gdzieś
    zapisać :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944