  • Data: 2002-10-30 23:31:19
    Temat: Re: Gdzie ulokować pieniądze??
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Piteros wrote:

    > W związku z tym mam pytanie, gdzie najlepiej ulokowac pieniądze?? Konto,
    > lokata, obligajce skarbu państwa??
    > Kwota około 10 000 zł.

    Ulokuj w sobie, tzn. pójdź na jakieś ciekawe kursy dokształcające, naucz
    się jakiegoś języka, pojedź na wycieczkę do Nepalu i napisz o tym
    książkę (jedna z 3 opcji jest możliwa - na wszystkie razem nie starczy
    ci kasy). Poważnie. IMHO nie ma sensu 'inwestować' 10K PLN. Jeśli już to
    chyba jakieś TFI, ale jak to cała twoja wolna kasa to bym się wahał.
    Pzdr.,
    M.Dudek

    Multiregionalna R1-R6
    wolność twojego kina