  • Data: 2004-02-09 01:40:48
    Temat: Re: Doladowanie pre-paida przez bezplatny SMS - 8024
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> szukaj wiadomości tego autora

    janke napisał:

    [...]
    > po wycieciu:
    > "Przesłanie komunikatu [smsem - przyp. by moi] spowoduje "on-linowe"
    > pobranie środków z konta Klienta i zasilenie nimi konta telefonu."

    A propos ładowania pre-paidów przelewem z e-banków: zasiliłem sobie
    POP-ka ze strony mBanku. Napisane jest tam, że po kilku minutach
    przychodzi SMS potwierdzający zasilenie konta. Czekałem znacznie dłużej
    niż "kilka minut" i ni ch**a. A potem wyłączyłem telefon. Pewnie to był
    SMS klasy 0, który nie zapisuje się w pamięci i po włączeniu następnego
    dnia komórki sladu po nim nie było (a może w ogóle nie przyszedł?).
    Gdybym nie zadzwonił pod autoBOA i nie sprawdzil stanu to bym sie nigdy
    nie dowiedzial. Taka technika. Ech...

    K.