  • Data: 2003-09-20 19:02:50
    Temat: Re: Czy bank ujawni nr konta obcej osobie?
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Bedli??ski wrote:
    > Musze; przes?ac' jednemu panu pienia;dze.Mam jego stary numer
    > konta(przed IBANowy) i z.adnego kontaktu telefonicznego.
    > Wiem który oddzia? którego banku.

    A nie powiesz który?
    Moze ten bank akceptuje przelewy kierowane na stary numer?
    Moze spróbuj wplacic gotówke?

    > Czy bank udzieli mi odpowiedzi jez.eli zwróce sie; do tego banku o
    > podanie numeru rachunku?

    Nie udzieli. A przynajmniej nie powinien.
    Jak skladasz dyspozycje, to musisz podac jednoczesnie numer konta i
    nazwe odbiorcy.
    Chyba, ze numer NRB-owski jest przerobionym "starym" numerem - wtedy
    wystarczy ze bank Ci poda sposób konwersji, a wyliczysz sobie sam lub
    ktos z grupy pomoze :)

    Inaczej zostaje przekaz pocztowy.

    --
    uklony - skowi