    From: "ra9om1ak" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - tak powinno byc w kazdym banku ?
    Date: Tue, 29 May 2007 21:46:31 +0100

    news:f3hqmp$mp$1@news.onet.pl...

    [ciach]

    O koncie Citi niestety nie moge sie wypowiedziec, gdzy nie posiadam
    takowego - kochany PKO BP wychodzi mi najtaniej...i najblizej ;] choc nie
    powiem, jest za drogi. 5,60 zl plus 2 zl za pko inteligo to masakra.
    Przelewy po 0,50 zl, tez zadna rewelacja. Oprocentowanie na koncie ROR -
    dno.
    Odnosnie karty KK Citi (posiadam Silver-Era) kontakt tel. darmowy - i do
    tego wysmienity. Konsultanci fachowi, szybko zalatwiaja, "nie motaja sie",
    potwierdzenia przelewow szybciutko sa przysylane do domku.
    Doliczajac do tego wygode w oplacaniu rachunkow (bezprowizyjna) szczerze
    polecam. Niestety, jest to 1 moja karta i nie mam punktu odniesienia, ale
    porownujac obsluge w PKO BP a w Citi...niebo a ziemia. W PKO BP namietnie
    kusza mnie linia kredytowa, mimo iz zwykly debet mi wystarcza, bo z niego
    nie korzystam :) Na pytanie, czemu nie chce miec u nich KK odpowiedzialem -
    bo mam wydana przez inny bank i jak dla mnie to dosc. Odpowiedz Pani z PKO
    BP - "to moze miec Pan dwie" - zenada. Moge miec i 50, ale co ja to
    obchodzi, a takim "kuszeniem" tylko mozna sie zniechecic. Wracajac do ROR-u
    PKO BP - gdyby nie bliskosc bankomatu PKO BP i fakt, ze czesto wyplacam male
    kwoty juz dawno bym ich pozegnal. Groszaki doliczane do RORu to paranoja -
    po bodajze 6 latach odkad jestem ich klientem nic sie nie zmienilo i nie
    zanosi sie na zmiane. Obsluga internetowa hmmm...dziala i nic poza tym.
    Ustawienie dat w historii przelewow conajmniej dziwne - zawsze "nie lapie"
    odpowiednich dat, od niedawna (paru mies.) pokazuje stan konta po przelewie
    w historii, kiedys tego nie bylo, tylko sama kwota przelewu, o czym im
    zreszta kiedys napisalem.

    P.S. Jedyne co jest "przykre" w Citi, to obsluga online (m.in. brak
    mozliwosci edycji zdefiniowanego juz odbiorcy - nie moge zmienic z "era" na
    "era abonament" ???). Moze sie czepiam, ale lubie miec mozliwosc
    usprawnienia, a tutaj tego nie ma. Interface ogolnie jest dosyc "niefajny".

    P.S 2. Ktory bank (ROR i obsluga KK) ma najbardziej rozbudowane opcje online
    ?

    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl