  • Data: 2009-03-31 23:14:57
    Temat: Re: Chmura tagów w serwisie bankowym
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:nanud84yohb3$.pki39cb8m14y.dlg@40tude.net...

    > A po co to bankom?

    No nie wiem. Można tak zilustrować najczęściej poszukiwane usługi bądź
    najczęściej wyszukiwane słowa w wyszukiwarce. Nie wiem. Chodzi mi o to, żeby
    mieć poglądową ilustrację do tekstu o sposobach nawigacji po serwisach. A z
    pewnych względów najlepiej byłoby, gdyby była to strona bankowa.

    > (i nie wyjeżdżaj mi tu z jakąś filozofią web2)

    Nie spotkałem serwisu bankowego w filozofii Web 2.0 (zresztą nawet trudno mi
    to sobie wyobrazić - a może się mylę i gdzieś jest?)