  • 1. Data: 2009-10-29 16:31:44
    Temat: Re: Buy & Hold w akcji
    Od: k...@o...pl

    > "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message

    > Zrob z ostatnich 5 lat....Zobaczymy twoje umiejetnosci....

    Panowie, nie rozmydlajcie. Liczy się od momentu wejścia do dziś + PP, dywidendy
    itp. Dieter nie zarzucaj innym tylko gadania, jeżeli sam tylko mlaskasz, może
    mniej niż inni, ale brutalniej i wcale nie sensowniej.

  • 2. Data: 2009-10-31 20:29:20
    Od: KubaS <s...@g...com>

    Zgodzę się że metoda Kup i trzymaj to tzw KiT :).

    Są to bajki opowiadane przez sprzedawców OFE aby ich klienci czuli się
    bezpiecznie przy podpisywaniu umowy.
    Dla wszystkich zwolenników tej metody niech odpowiedzą mi na pytanie
    jak dobrze na trzymaniu akcji wyszli gracze na przedwojennej
    warszawskiej giełdzie?
    Albo na Giełdzie w Petersburgu przed rewolucją bolszewicką, lub też na
    giełdzie w Szanghaju przed objęciem rządów przez mao?

    Pozdrawiam
    Kuba