    From: "Lexic" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brak wyplaty w bankomacie i znikająca kasa
    Date: Wed, 9 Nov 2005 19:24:25 +0100

    > Arek wrote....

    Ja mialem trzy tygodnie temu identyczna sytuacje... bankomat euronetu kasy
    nie wyplacil, dlugo cos tam w srodku mielilo sie i wyskoczyl komunikat o
    niemozliwosci zrealizowania transkacji. Z konta szarpnelo mi kase a
    fizycznie nic nie dostalem. Sytuacja miala miejsce w sobote, a w pn lub
    wtorek kasa byla znow na koncie i wszystko grało. Aha nigdzie nie dzwonilem
    i nieskladalem reklamacji, blokada środków zdejmowana jest
    automatycznie..... spotkało mnie to juz kilkanascie razy i to na dodatek w
    99% w bankomatach PKO BP:) Ale znalazłem na to sposób.... z dniem 1.XII
    zamykam to konto....i zmieniam bank:) Inteligo juz podziekuje...dwa lata to
    o dwa za dużo
    Pozdrawiam
    LEXIC