    Date: Sun, 13 Mar 2022 17:37:54 +0100
    Subject: Re: Bankomat nie cofa niepobranych pieniędzy?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>

    kiedyś jeszcze zapomnę o tych ich debilnych zasadach.

    > Hmm, OIDP darmowy jest eurobet, wbk (czyli santander) i planet cash - ale tylko dla
    wypłat od 100zł w górę.
    > Jak wypłacisz 50zł to dopłacasz 1,30zł chyba.
    > Na śp. forum się odgrażali, że będą wypłacać 110zł i od razu 100zł wpłacać z
    powrotem, zwłaszcza w bankomato-wpłatomatach.
    > Może dlatego wpłatomaty euronetu wypadły z listy darmowych.

    To faktycznie głupio wymyślili.

    > Ja z zasady - z niewielkimi odstępstwami - mam karty tylko darmowe.

    Skoro już tak się zwierzamy, to ja mam takie, żeby nie musieć myśleć,
    że cos trzeba robic, żeby nie płacić za używanie.
    Jedna KK, dwie debetówki złotówkowe, z których używam jednej
    i to jak pisałem przez tydzień, bo wyklikam wtedy tyle, ze jest za darmo
    (od wielu lat nie pamiętam opłaty na wyciągu i nawet nie wiem czy
    bezpłatność jest na ilość transakcji czy na wartość) Podobnie z KK -
    opłata 0zł.
    Debetówki eurowe, to raczej wypłacam tylko w DE i jak wezmę
    w drogę wszystkie trzy, to nawet jak bankomat jęczy, że jest limit
    to wypłacę tyle ile potrzebuję i z reguły raz na miesiąc jest bez opłat.