  • 11. Data: 2003-03-03 15:25:57
    Temat: Re: "Radosna" twórczość
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisal w
    news:b3vrup$m13$1@foka.acn.pl:

    > Jak donosza urzednicy Urzedu Skarbowego w Warszawie to sie "zdarza"
    > zawsze jak ktos wypelni poprawnie ddruk NIP-3 :)

    Zaczynam powaznie podejrzewać, że w Warszawie są co najmniej dwa urzędy
    skarbowe ;-)

    Zresztą i tak jestem bez szans, bo wypełniłam (co z tego, ze poprawnie)
    druk NIP-1 :-)))

    Marta

  • 12. Data: 2003-03-03 15:36:54
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Olin" <k...@a...w.stopce> wrote in message
    > Dnia Mon, 3 Mar 2003 14:49:32 +0100, "Kazimierz"
    > <kazmirz@astercity(usuń).net> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    > Ja tak zrobiłem w ubiegłym roku i zwrot nadpłaty dostałem pocztą.
    > Takie praktyki są w Urzędzie Skarbowym dla Krakowa - Nowa Huta a
    > kolega, który rozlicza się w Krowodrzy miał tak samo - nie wiem jak
    > jest z resztą kraju.
    > Oczywiście cały NIP-3 wypełniałem pracowicie tylko po to, żeby podać
    > numer konta.

    Ale ktoś musi sprawdzić, że jest NIP-3 i, że tam jest numer konta, ty wiesz
    jakie to pracochłonne.
    Ja zawsze na dole strony PIT-37 piszę: Nadpłatę proszę zwrócić na konto nr
    xxxx zgodnie z deklaracją NIP-3.
    No i zwracają.

  • 13. Data: 2003-03-03 15:46:28
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MartaW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak donosza urzednicy Urzedu Skarbowego w Warszawie to sie "zdarza" zawsze
    > jak ktos wypelni poprawnie ddruk NIP-3 :)

    Zdarza sie nawet wtedy gdy ktos NIP-3 nie widzial na oczy.
    Od kilku lat wypelniam Pity roczne i zawsze na odwrocie dopisuje nr konta i
    prosbe o przelew.
    Mojemu US widac wystarczy skoro co roku pienioazki na konto wplywaja.

    mag.

  • 14. Data: 2003-03-03 22:03:52
    Temat: Re: "Radosna" twórczo?ć
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    3 Mar 2003 14:31:49 +0100, w
    <4...@n...onet.pl>, z...@p...onet.pl
    napisał(-a):

    > Aby podać numer konta muszę skrupulatnie zaznajomić się z treścią, wypełnić
    > wiele danych dodatkowych: NIP, PESEL, dane personalne, płeć, adres miejsca
    > zamieszkania, data zameldowania, telefon, faks itd i tp...

    Nie musisz. :)
    Sekretarka w US spytała mnie czy tylko numer rachunku zmienia się i
    zamaszystymi ruchami skreśliła cały szereg rubryk. Zostawiła tylko
    rzecz jasna dane personalne.

    A więc wystarczy podać dane osobowe i numer rachunku, a resztę po
    prostu skreślić (ja dorobiłem napis -- bez zmian).

    I to wszystko...

    PS. Źle kodujesz polskie znaki.

  • 15. Data: 2003-03-03 23:00:53
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze r...@a...net.pl:

> [...]
    >
    > A więc wystarczy podać dane osobowe i numer rachunku, a resztę po
    > prostu skreślić (ja dorobiłem napis -- bez zmian).

    Dokładnie, mało tego, oddając PIT można wziąć NIP-3 i wypełnić na miejscu -
    myślę, że trwa to z dobre 5-10 minut.
    P.S. Nie wiem - czemu ludzie mają zawdzięczać to że dostają pieniądze do
    domu - ja załatwiałem zwrot z podatku na konto całej rodzinie w 3 różnych
    US-ach w Poznaniu i zawsze dostałem na konto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

  • 16. Data: 2003-03-03 23:12:40
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Zresztą i tak jestem bez szans, bo wypełniłam (co z tego, ze poprawnie)
    > druk NIP-1 :-)))

    No to szybciutko odkręć to, bo dam głowę że teraz figurujesz u nich w
    systemie jako osoba prowadząca działalność gosp. i lada chwila mogą Ci
    zrobić ... np. kontrolę w domciu z powodu niezłożenia jakichś tam deklaracji
    :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 17. Data: 2003-03-04 07:01:12
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    Budzik <b...@p...onet.pl> napisal w

    > P.S. Nie wiem - czemu ludzie mają zawdzięczać to że dostają pieniądze
    > do domu - ja załatwiałem zwrot z podatku na konto całej rodzinie w 3
    > różnych US-ach w Poznaniu i zawsze dostałem na konto.

    Ach, w Poznaniu! To wszystko tłumaczy :-)

    Gratuluję Poznania
    Marta

  • 18. Data: 2003-03-04 07:02:50
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "valet" <v...@w...pl> napisal w news:b411k5$cb0$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
    > systemie jako osoba prowadząca działalność gosp. i lada chwila mogą Ci
    > zrobić ... np. kontrolę w domciu z powodu niezłożenia jakichś tam

    Ehem, ehem. Ale ja _naparawdę_ prowadzę działalność gospodarczą :-)

    Marta

  • 19. Data: 2003-03-04 09:40:22
    Od: "Lucas" <l...@p...com>

    > Ach, w Poznaniu! To wszystko tłumaczy :-)

    No wlasnie, ze nie tlumaczy...
    Ja w US Winogrady przez 3 lata przy oddawaniu PITa
    pytałem, czy zwrot przyjdzie na konto, ktore podalem
    wczesniej w NIP-3 i ktore sie nie zmienilo.
    I za kazdym razem panienka zmuszala mnie do wypelnienia
    calego NIP-3 (ale przynajmniej pieniazki ladawaly na koncie).
    Dopiero w zeszlym roku cos im sie odmienilo, bo po zadaniu
    "tradycyjnego pytania" panienka zapytala : "A konto sie zmienilo?".
    Ja na to : "Nie, od lat to samo".
    No to ona zrobila wielkie oczy i mowi : "No to po co pan chce wypelniac
    NIP-3 - przeciez my zawsze wysylamy na konto wczesniej zgloszone"
    No i rece mi opadly... (tym bardziej, ze 5 lat temu nie zadalem
    "tradycyjnego
    pytania", nie powtorzylem NIPa-3 i zwrot przyszedl poczta...)

    A kiedys na PITcir byl na koncu takie pikne pole na numer konta - i komu
    to przeszkadzalo... :-)

    --
    Lucas ):-0
    l...@p...com

  • 20. Data: 2003-03-04 18:57:52
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiele danych dodatkowych: NIP, PESEL, dane personalne, płeć, adres miejsca
    > zamieszkania, data zameldowania, telefon, faks itd i tp...

    witaj w Polsce.