  • 1. Data: 2014-11-02 20:10:13
    Temat: Rachunkowość Krokodylowa ....
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Zaglądam właśnie w paszcze krokodyla
    i widzę że dał 33.33 w ramach cofki ogonków z karty na konto
    oszczednosciowe,
    ale nijak mi nie pasuje (kwotowo) dopisany bonus za cofki z rachunków
    premiowanych
    Chyba będę to musiał rozkminić w oparciu o krokodlowy czynnik białkowy ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2014-11-02 20:31:36
    Temat: Re: Rachunkowość Krokodylowa ....
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-11-02 o 20:10, Waldek pisze:
> [...]
    > premiowanych
    > Chyba będę to musiał rozkminić w oparciu o krokodlowy czynnik białkowy ;)

    OK ... wiem już skąd ta premia - to 5% za rachunek zapłacony dzisiaj
    czyli za rachunki z ub. miesiąca (startowego) cofki jednak nie będzie :/

    Walczyć w sumie nie ma o co, bo te max300 zrobi się z palcem w nosie
    w następnych miesiącach

    Pozdro