  • 1. Data: 2009-03-23 15:14:17
    Temat: Rachunek KK a sesje elixira
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Czy rachunki kart kredytowych księgują sesje elixira w innych godzinach albo z
    inną częstotliwością niż normalne rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe w tym
    samym banku?

    Wczoraj (niedziela) złożyłem dyspozycję spłaty karty kredytowej BZ WBK z karty
    kredytowej w Allianz Bank (przenosiny karty).
    Powinno wyjść z Allianz pierwszą sesją elixira w poniedziałek a zatem w BZ WBK
    być zaksięgowane o 12.00 (tak się dzieje przy zwykłych przelewach na ROR w BZ
    WBK).

    Jest 16.00 a pieniędzy na koncie KK jak nie było tak nie ma.

    Kto jest winien?

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 2. Data: 2009-03-23 15:18:33
    Temat: Re: Rachunek KK a sesje elixira
    Od: GiZmo <...@...c>

    scholastyk pisze:
> [...]
    > WBK).
    >
    > Jest 16.00 a pieniędzy na koncie KK jak nie było tak nie ma.

    Spłata w WBK będzie widoczna ok. 20-24 OIDP.

  • 3. Data: 2009-03-23 15:21:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 16:18:33 +0100, GiZmo napisał(a):

    > Spłata w WBK będzie widoczna ok. 20-24 OIDP.

    Tak, dokładnie tak to wygląda.
    Jak ktoś chce widzieć spłatę natychmiast po sesji -- zapraszam do Aliora.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-03-23 15:53:37
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Mar, 16:21, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Jak ktoś chce widzieć spłatę natychmiast po sesji -- zapraszam do Aliora.

    Apage Satanas !

  • 5. Data: 2009-03-23 17:35:35
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Dzięki za info.
    Miałem nadzieję, że uda mi się spłacić kartę WBK i ją zamknąć tego samego dnia
    popołudniu, a tu surprise.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 6. Data: 2009-03-23 18:34:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "scholastyk" <s...@c...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:69b2.000000d0.49c7c867@newsgate.onet.pl...
    > Dzięki za info.
    > Miałem nadzieję, że uda mi się spłacić kartę WBK i ją zamknąć tego
    > samego dnia popołudniu, a tu surprise.

    Ile ty tą kartę miałeś? Zawsze spłaty księgowane były/są wieczorem.

  • 7. Data: 2009-03-23 19:08:04
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    >    Ile ty tą kartę miałeś? Zawsze spłaty księgowane były/są wieczorem.

    Mam ją niecały rok - właśnie uciekam od opłaty rocznej.
    Po prostu wcześniej nie zwracałem na to uwagi, spłacałem kartę np. we wtorek a
    potem sprawdzałem dopiero w czwartek i było ok...

    Dodam na usprawiedliwienie, że to moja pierwsza karta kredytowa w życiu :)

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 8. Data: 2009-03-23 19:25:19
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Mar, 20:08, "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
    wrote:

    > Dodam na usprawiedliwienie, że to moja pierwsza karta kredytowa w życiu :)

    Miłe złego początki...Nie przejmuj się, skończysz z piętnastoma
    plastikami w portfelu, jak większość fanatyków na grupie !