  • 1. Data: 2005-04-19 05:21:27
    Temat: Pytanie
    Od: "jaro-vega" <j...@w...pl>

    nie mam kasy a chciałbym kupić działkę
    i wybudować skromny dom który bank mi proponujecie?
    za info na skrzynkę z góry dziękuję

  • 2. Data: 2005-04-20 21:33:19
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 07:21:27 +0200, jaro-vega <j...@w...pl> napisał:

    > nie mam kasy a chcia?bym kupiae dzia?k?
    > i wybudowaae skromny dom który bank mi proponujecie?
    > za info na skrzynk? z góry dzi?kuj?

    Bez zadnej kasy to nie bardzo sie da. Jezeli chcesz to może coś sie uda
    zrobić, ale tu już trzeba kombinowac. Zapraszan na priv.
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 3. Data: 2005-04-21 07:25:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bez zadnej kasy to nie bardzo sie da. Jezeli chcesz to może coś
    > sie uda zrobić, ale tu już trzeba kombinowac. Zapraszan na priv.
    > Zbyszek

    Te! Przedstawiciel! To nie grupa sprzedażowa.

  • 4. Data: 2005-04-21 15:06:09
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 09:25:37 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Te! Przedstawiciel! To nie grupa sprzedażowa.

    Nie przedstawiciel. A sprzedawać zwłaszcza Tobie nie mam zamiaru.
    Złość sie dalej
    Miłego dnia

  • 5. Data: 2005-04-21 15:08:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie przedstawiciel. A sprzedawać zwłaszcza Tobie nie mam zamiaru.
    > Złość sie dalej
    > Miłego dnia

    Skoro nie rozumiesz po polsku, to może abuse Ci wytłumaczy, żebyś
    potencjalnych klientów szukał gdzie indziej? Zwłaszcza, że na tej grupie
    raczej frajerów nie znajdziesz.