  • Data: 2002-01-28 12:51:05
    Temat: Przelewy z sumą kontrolną mbank, BPH i PKOBP?
    Od: "RaV" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już wiem dlaczego nie mogłem wpisać przelewów w mbanku i sezamie - powód
    własny standard wyliczania sumy w PKOBP.
    Dlaczego Związek Banków czy jak to się zwie nie wpłynął na PKOBP w sprawie
    tych dziwnych sum. Niby algorytm podobny a sumy całkiem inne. (PKOBP nie
    rozszerza numeru po prefiksie o zera na początku)
    Robi się tylko bajzel. A podobno i tak PKOBP będzie musiało za niedługo
    obliczać nowe sumy takie jak wszyscy.
    Może spróbujecie:
    27-10202368-106390083
    a algorytm standardowy mówi że suma ma być 30.

    --
    Z pozdrowieniami
    RaV