  • 1. Data: 2004-02-23 18:13:36
    Temat: Przelew z mBanku do Raiffeisen
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Witam...
    Mam problem z wysłaniem przelewu do Raiffeisen:
    Numer docelowego rachunku jest 26-cio cyfrowy, ale obrywam komunikatem
    że jednostka nie istnieje...

    Czy jest mozliwość sprawdzenia numeru rozliczeniowego, czy aby jest on
    poprawny?

    Na portalu Wabank sprawdziłem i jednostka taka istnieje... Czy jeśli
    zamiast numeru rozliczeniowego jednostki organizacyjnej banku (17500012)
    podam numer rozliczeniowy centrali banku (17500009) to wszystko będzie
    OK i przelew zostanie poprawnie zaksięgowany na rachunku odbiorcy???
    Raczej nie, bo zmieniłaby sie wówczas liczba kontrolna o ile wiem... :((

    Jak to rozgryść..
    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions

  • 2. Data: 2004-02-23 18:16:35
    Temat: Re: Przelew z mBanku do Raiffeisen
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Varg" <v...@p...megapolis_invert> napisał w wiadomości
    l.in.man...

    > Jak to rozgryść..

    A dzwoniłeś do mLinii?
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 3. Data: 2004-02-23 18:22:14
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Chmielu" <j...@A...pccom.info> wrote:

    > A dzwoniłeś do mLinii?

    Nie... ale wolę tam nie dzwonić... bo się pewnie i tak nie dodzwonię...
    ;))

    --
    A reason to die
    No remission of sins commited

  • 4. Data: 2004-02-23 19:22:17
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > Nie... ale wolę tam nie dzwonić... bo się pewnie i tak nie dodzwonię...
    > ;))

    jak bedziesz mial takie podejscie to nigdy niczego nie zalatwisz

    pozdrawiam
    Bob

  • 5. Data: 2004-02-23 19:25:43
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

> [...]
    > Mam problem z wysłaniem przelewu do Raiffeisen:
    > Numer docelowego rachunku jest 26-cio cyfrowy, ale obrywam komunikatem

    Sprawdź moim skryptem czy masz dobry numer konta:
    http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0005

    Jeżeli masz złą liczbę kontrolną to nie zmieniaj jej na to co wyliczy
    skrypt, bo pomyłka może być w samym numerze a nie w liczbie kontrolnej i
    pieniążki pójdą nie wiadomo gdzie. W takim wypadku poproś właściciela konta
    żeby podał Ci jego numer jeszcze raz.

    Pzodrawiam

    marek

  • 6. Data: 2004-02-23 19:49:25
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> wrote:

> [...]
    > pieniążki pójdą nie wiadomo gdzie. W takim wypadku poproś właściciela konta

    Sprawdziłem i wyszło że lk jest zła, poproszę o sprawdzenie numeru
    konta...

    --
    Diabolic shapes float by
    Out from the dark

  • 7. Data: 2004-02-23 21:51:05
    Od: "zdzichu" <ździchu2@ź.pl>

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Varg" <v...@p...megapolis_invert> napisał w wiadomości
    l.in.man...

    > Sprawdź moim skryptem czy masz dobry numer konta:
    > http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0005

    Witam
    A ja polece cos takiego:
    http://www.ebanki.pl/iban/