  • 1. Data: 2002-05-01 21:55:03
    Temat: Przelew z BZWBK do mBanku
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl>

    właśnie próbowałem to zrobić elixirem - trzy razy. Za każdym razem pojawiał
    się komunikat w "Przeglądzie zleceń": "Transakcja odrzucona(brak rachunku)"

    O co chodzi? Przecież przelewałem już nie jeden raz a teraz nie chce wyjść.
    Wiecie może co zrobić?

    Pozdro
    MAX

  • 2. Data: 2002-05-01 22:29:09
    Temat: Re: Przelew z BZWBK do mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    rachunku)"

    > O co chodzi? Przecież przelewałem już nie jeden raz a teraz nie chce

    taaa - isc do oddzialu i powiedziec ze nie dziala, jak sie beda wymigywac
    zmienic pania i prosic, zeby dzwonili do centrali i poprawiali - cos maja w
    oddziale spieprzone... U mnie to samo bylo...

  • 3. Data: 2002-05-02 09:38:39
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl> wrote in message
    > właśnie próbowałem to zrobić elixirem - trzy razy. Za każdym razem
    pojawiał
    > się komunikat w "Przeglądzie zleceń": "Transakcja odrzucona(brak
    rachunku)"

    Takie coś mi się przydarzyło...
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=16109083

    > O co chodzi? Przecież przelewałem już nie jeden raz a teraz nie chce
    wyjść.
    > Wiecie może co zrobić?

    Ja już sam nie wiem, może trzeba zasypać pana Rzecznika Klienta mailami w
    tej
    sprawie ? Może jak dostanie takich 10-20, to w końcu cos z tym zrobią ??

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 4. Data: 2002-05-02 09:51:02
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> wrote in message

    > Ja już sam nie wiem, może trzeba zasypać pana Rzecznika Klienta mailami w
    > tej
    > sprawie ? Może jak dostanie takich 10-20, to w końcu cos z tym zrobią ??

    Dzwoniłem właśnie na jeden z podanych numerów telefonów (chyba do
    Poznania?). Miła pani powiedziała mi, że wiedzą już o moim problemie i że
    już naprawili - rzeczywiście, elixir teraz poszedł.

    Ale skąd o tym się dowiedzieli?

    Pozdro
    MAX

  • 5. Data: 2002-05-02 10:06:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale skąd o tym się dowiedzieli?

    z listy?? ;)

  • 6. Data: 2002-05-02 10:52:59
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > z listy?? ;)

    Czytają? :-)

    MAX

  • 7. Data: 2002-05-02 10:53:43
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Czytają? :-)

    Zdziwiłbym się. Pewnie ktoś, kto już miał ten problem do nich dzwonił.
    Jak naprawili błąd, to u wszystkich.

  • 8. Data: 2002-05-02 19:59:40
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Czytają? :-)

    Witam na grupie. Obiecuje, ze za bardzo nie narozrabiam.
    Czytaja, czytaja. Chyba kazdy bank monitoruje ta grupe, czy raczej PRowcy
    bankowi. Tak samo wszelkie grupy samochodowe - producenci samochodow (byla
    taka sprawa z Daewoo, ze facet stracil gwarancje na samochod na podstawie
    posta na grupie).
    :o)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 9. Data: 2002-05-02 21:02:38
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > Czytają? :-)

    Pewnie, że czytają.
    Podobnie z innymi listami, np. pl.misc.telefonia.gsm [zanim zeszła na psy] -
    mimo, że tego nie było widać, listę czyatją osoby z działu rozwou, czy PR...

    Duży bank nieczytający pbb MUSI być ignorantem... [citi? :-D ]

    <werbung>
    A nawiasem mówiąc, to lekko się napaliłem na tego laptopa z mbanku. :) Jak
    chcecie ktoś zakładać konto w mBanku, to zapodajcie numerek osoby
    polecającej 09641494.
    Mam nadzieję, że nikogo teraz nie uraziłem. Jeśli mimo wszystko ktoś uważa,
    że postąpiłem niewłaściwie podając tutaj ten numer - proszę o kontakt na
    priv.
    </werbung>

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 10. Data: 2002-05-02 21:43:12
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 May 2002, Marcin Maziarz/.Barman wrote:
    [...]
> [...]
    >+ taka sprawa z Daewoo, ze facet stracil gwarancje na samochod na podstawie

    AFAIR w końcu nie stracił, ale awantura była niezła :] (chyba
    że to inna sprawa - ale tym bardziej dowodzi że "czytają" !)

    Pozdrowienia, Gotfryd