  • 11. Data: 2003-12-25 00:28:19
    Temat: Re: Prezent od VW :)
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał:

    | Wlasnie dostalem kartke z zyczeniami a w srodku bodajze karta telefoniczna
    | tpsy 30 minut/impulsow?
    | Tylko mnie tak lubia czy wszyscy dostali? :)

    Mnie też lubią:
    - wczoraj dostałem kartkę z życzeniami świątecznymi i kartą elektroniczną TP
    30 imp.,
    - 15 grudnia dostałem kartkę urodzinową,
    - ponad pół roku temu dostałem kartę elektroniczną TP 15 imp. (za
    wypełnienie
    czegoś tam na www).

    Dzięki VWBd nie kupuję kart telefonicznych :-)

    Pozdr.,

  • 12. Data: 2003-12-25 08:41:45
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bsdb7n$qj1$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > Dzięki VWBd nie kupuję kart telefonicznych :-)

    A ja się zastanawiam co oni tak kochają te karty telefonizne. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 13. Data: 2003-12-25 13:00:38
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Myślę, że kupili długi jakiejś kopalni w postaci akcji telepieskich ;-)
    JaC

  • 14. Data: 2003-12-25 13:00:49
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    | - ponad pół roku temu dostałem kartę elektroniczną TP 15 imp.

    Sprostowanie: tamta ma 25 impulsów, oczywiście inaczej też wygląda.