  • 1. Data: 2002-05-24 07:51:50
    Temat: Potwierdzenie transakcji e-mail/SMS w mBanku
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Przeniosłem swój glos z forum mbanku:

    Kilkakrotnie już czytałem o tym na Forum, żeby wzorem np Inteligo wprowadzić
    możliwość powiadamiania SMSem o wykonywanych transakcjach.
    Trudnością we wprowadzeniu zdaniem W. Bolanowskiego miała być cena za taką
    usługę- część (znaczną) należałoby odprowadzić operatorom komórkowym.
    W związku z powyższym postuluję wprowadzenie powiadamiania o transakcjach
    (mając na myśli powiadomienie już o blokadzie a nie o rozliczeniu transakcji w
    przypadku z korzystania z Delfina) na e-mail a zainteresowanym posiadaczom
    komórek proponuję wykupienie u swoich operatorów możliwości powiadamiania o
    nowych mailach na komórkę.
    Np w IDEA taka usługa kosztuje 5zł+7%VAT a dla abonentów Plusa usługa nie
    kosztuje nic. Wystarczy podać adres w formacie 4...@t...plusgsm.pl o
    czym większość z Was wie.
    Dodatkową korzyścią w przypadku wykupionej u Operatora usługi jest posiadanie
    skrzynki wolnej od reklam, ale nie chcę pisać o tym dalej bo ktoś zaraz
    krzyknie, że jestem związany z którymś GSMów.

    Cały wątek: http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=303
    61&t=30361

  • 2. Data: 2002-05-24 08:14:14
    Temat: Re: Potwierdzenie transakcji e-mail/SMS w mBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > na e-mail a zainteresowanym posiadaczom
    > komórek proponuję wykupienie u swoich operatorów możliwości powiadamiania
    > nowych mailach na komórkę.

    AFAIR taki pomysl padl na forum mRady jakis czas temu. Wiadomosc powinna byc
    tak sformatowana aby informacje o transakcji byly przekazane w tytule
    wiadomosci.

    > Np w IDEA taka usługa kosztuje 5zł+7%VAT

    Czemu 7%? w Erze kosztuje 20PLN+22%

    Maciej

  • 3. Data: 2002-05-24 08:50:06
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Czemu 7% VAT?- od jakiegoś czasu do cen za transmisję danych naliczany jest 7%
    VAT - podobnie jak połączenia z internetem w TPSA.
    Skoro ktoś już tą sprawę podniósł a nikt się nią nie zainteresował to może
    warto byłoby ją przypomnieć?
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-05-24 09:19:42
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    b...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > naliczany jest 7% VAT - podobnie jak połączenia z internetem w TPSA.
    > Skoro ktoś już tą sprawę podniósł a nikt się nią nie zainteresował to

    Nie ma juz transmisji danych. 7 % VAT obowiazuje WYLACZNIE za dostep do
    Internetu, a e-mail/SMS taka usluga NIE JEST
    :-(

    M.

  • 5. Data: 2002-05-24 09:25:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    BTW:

    Ankieta:
    Którą z informacji o mBanku chaciałabyś (chciałbyś) otrzymywać na skrzynkę
    pocztową
    http://www.prnews.pl/mbank/ankieta1.php

  • 6. Data: 2002-05-24 09:35:37
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Fri, 24 May 2002 11:25:19 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >
    >Ankieta:
    >Którą z informacji o mBanku chaciałabyś (chciałbyś) otrzymywać na skrzynkę

    Szkoda że pozycja "Zmiany salda" się nie pojawia.
    :-(

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > Szkoda że pozycja "Zmiany salda" się nie pojawia.
    > :-(

    W sumie moznaby nowa zrobic :)

  • 8. Data: 2002-05-24 09:51:11
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > możliwość powiadamiania SMSem o wykonywanych transakcjach.
    > Trudnością we wprowadzeniu zdaniem W. Bolanowskiego miała być cena za taką

    [....]

    sciema! jestem w branzy i wiem, ze mozna wykupic ryczaltem dostep do SMSC,
    wtedy koszt jednostkowego SMSa jest bardzo maly.

  • 9. Data: 2002-05-24 09:58:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 24, 2002 at 11:51:11AM +0200, WaSyL wrote:

    > sciema! jestem w branzy i wiem, ze mozna wykupic ryczaltem dostep do SMSC,
    > wtedy koszt jednostkowego SMSa jest bardzo maly.

    I co z tego? Jesli wtedy i tak mozesz porobic sobie przesylanie miedzy
    wlasnymi rachunkami i natrzepac kosztow bankowi?

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-05-24 10:14:54
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Hej Wasyl,

    > sciema! jestem w branzy i wiem, ze mozna wykupic ryczaltem dostep do SMSC,

    To napisz jeszcze, czlowieku z branzy, ile ten ryczalcik kosztuje. I ile sie placi za

    podlaczenie do SMSC. Ja slyszalem, ze sa to kwoty liczone w setkach tysiecy
    zlotych...