  • Data: 2014-02-08 08:30:02
    Temat: Polecenie zapłaty - limit 1000EUR?!
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zainspirowany niedawnym wątkiem o spłacie KK via Polecenie zapłaty
    stwierdziłem, że będzie to wygodne i postanowiłem sam uruchomić taką usługę.
    Dzisiaj dostałęm dokumenty do wypełnienia i jedna rzecz rzuciła mi się w
    oczy - "Zgodnie z ustawą Prawo Bankowe `Polecenie zapłaty` może być
    realizowane do kwoty 1000Euro" - czy jest jakaś szansa na zwiększenie tego
    limitu? Bo o ile najczęśćiej mieszczę się w tym limicie (z nawiązką) to
    czasami jednak zdarzy mi się go przekroczyć i wtedy całość wygody PZ idzie
    się 'kochać'... :/

    w.