  • Data: 2006-09-05 21:24:22
    Temat: Podatek od zysków kapitałowych?...
    Od: "Round" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Jaki jest algorytm naliczania podatku od zysków kapitałowych?

    Z tego co wiem wynosi on nominalnie 19%. Podstawa opodatkowania zaokrąglana
    jest do pełnych złotówek, a ponoć sam naliczony od niej podatek do dziesiątek
    groszy...

    Ale zarówno dla odsetek (z lokat) wynoszących 6,43 i 6,64 bank naliczył mi 1,00
    zł podatku.
    Wynikałoby z tego, że od zysku nieprzekraczającego 2,49 zł podatku się nie
    płaci wcale, czyli o 2 zł więcej niż dotychczas myślałem.

    Coś się zmieniło, czy też bank źle to wylicza?

    --
    pozdrawiam
    Round