  • 1. Data: 2015-12-18 16:07:44
    Temat: Płacę za klikalność ideowo-ciągową
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Mam dwie zapłaty (jedna moja) za lokatę w Idea Banku.
    Proszę o zgłoszenie się osoby, która założyła tę lokatę.

    Mam tez 5 zapłat (znów jedna moja) za kliknięcie w ciągi Fibonacciego.
    Proszę o zgłoszenie się osób, które kliknęły.

    Nie mam za Virgin i nie mam za BZWBK, choć widzę wysłane wnioski.

    -=-

    BTW -- mam też info o 140 pln z Toyoty. Tego jednak
    nie zakładałem z dodatkowymi wisienkami. :) A szkoda.

    Tak więc dzisiejszy dzień jest dla mnie łaskawy -- startery
    w Virgin Mobile i trochę forsy na nowy telefon. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-12-19 09:37:59
    Temat: Re: Płacę za klikalność ideowo-ciągową
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n517ge$m96$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Tak więc dzisiejszy dzień jest dla mnie łaskawy -- startery
    > w Virgin Mobile i trochę forsy na nowy telefon. :)

    Nie trzeba podawać numeru konta i nazwiska -- mogę
    lać na numer telefonu, choćby ten z Virgin Mobile.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-12-19 11:39:08
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    A mnie się przyda ;)
    laska ostatnio kusiła mnie na pozostawienie promocyjnej loki na 2,60 %
    - jednak była zbyt mało kusząca ;)

    > Nie trzeba podawać numeru konta i nazwiska -- mogę
    > lać na numer telefonu, choćby ten z Virgin Mobile.

    Można lać na wszystko - ciepłym lub zimnym ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2015-12-19 12:28:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" n53c4c$sbt$...@n...news.atman.pl

    > A mnie się przyda ;)

    Obecne 5 dych -- owszem, ale miałem coś innego na
    swej myśli -- nie skorzystałem z wisienek Agory.
    (o ile teraz Cię rozumiem)

    > laska ostatnio kusiła mnie na pozostawienie promocyjnej
    > loki na 2,60 % - jednak była zbyt mało kusząca ;)

    Obecnie nie warto schodzić poniżej 4%, chyba, że z sentymentu.

    BZWBK
    Paibas
    EB
    mBank (nie dla każdego?)
    masa lokat promocyjnych
    BiZ na firmowym

    > Można lać na wszystko - ciepłym lub zimnym ;)

    Ale szmalu tak nie polejesz.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-12-19 13:31:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n53fag$sj4$...@n...news.atman.pl

    > Obecnie nie warto schodzić poniżej 4%, chyba, że z sentymentu.

    (Mille -- 3% i Optima -- 2,8)

    + Getin
    > BZWBK
    + Paribas
    > EB
    > mBank (nie dla każdego?)
    > masa lokat promocyjnych
    > BiZ na firmowym

    Pewnie są także inne.

    > Ale szmalu tak nie polejesz.

    Możesz też wejść we współpracę z Agorą i reklamować sobie samemu.
    Możesz i z innymi wejść we współpracę, aby reklamować sobie samemu.

    http://kodcss.pl/kurs-css/lekcje/dzial-4/jednostka-e
    m-css <-- fajny kurs
    http://nazwa.pl <-- domeny za free na rok
    http://danutac.oferty-kredytowe.pl <-- Money.pl

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-12-19 15:55:53
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" n53fag$sj4$...@n...news.atman.pl

    > (Mille -- 3% i Optima -- 2,8)

    w EB 4 i Raifim tyż 4, ale chiba tylko do końca roku (Raiff)

    W owadzim sklepie tego smarkofona już nie było
    - szybko poszedł do ludzi, znaczy dziś do południa ;)

    > Możesz też wejść we współpracę z Agorą i reklamować sobie samemu.
    > Możesz i z innymi wejść we współpracę, aby reklamować sobie samemu.

    IMO dużo zabawy, mało korzyści ;)

    W citku 4 paczki na karcie leżą
    i nie mam czasu ich sensownie wydać - LOL
    - ale to też przez inne "zobowiązania" karciane ;)

    Pozdro

  • 7. Data: 2015-12-19 16:13:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" n53r5q$b18$...@n...news.atman.pl

    > w EB 4 i Raifim tyż 4, ale chiba tylko do końca roku (Raiff)

    > W owadzim sklepie tego smarkofona już nie było
    > - szybko poszedł do ludzi, znaczy dziś do południa ;)

    Zdecyduj się -- do ludzi czy do południa? ;)

    > IMO dużo zabawy, mało korzyści ;)

    Zabawy niemal zero. Korzyści? -- masz dodtkowe wisienki za
    założenie konta, karty itd... Możesz też pojeździć samochodami...

    Jeśli zabawy dużo -- możesz zakładać dzięki banerom z moich stron.
    Jeśli ja dostanę -- podzielę się z Tobą, o ile będę wiedział, że
    to Ty (czas kliknięcia i czas wysyłki) i podasz mi swój numer
    telefonu bądź konta bankowego.

    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/w
    sparcie/bank-na-co-dzien/przelewy#przelewy-na-email-
    i-telefon

    Nowa usługa "Przelew na email/telefon" to prosta, bezpieczna i innowacyjna metoda
    przekazywania środków.
    Usługa daje możliwość wygodnego zlecania przelewów krajowych w walucie PLNprzy
    użyciu jedynie adresu email
    lub numeru telefonu komórkowego.

    Usługa sprawdzi się w każdej sytuacji, gdzie niezbędne jest przekazanie
    niewielkiej kwoty a Ty nie dysponujesz
    długim i trudnym do zapamiętania numerem konta Bankowego Twojego odbiorcy. Przelew
    zlecany i odbierany będzie
    w sposób bezpieczny za pośrednictwem systemu transakcyjnego Millenet oraz za
    pośrednictwem Aplikacji Mobilnej.

    Proces takiego przelewu jest bardzo prosty, a odbiorca nie musi mieć w naszym
    Banku rachunku. Sam wprowadzi
    numer swojego konta po zalogowaniu do Millenet-u używając tymczasowego MilleKodu
    oraz Hasła otrzymanego od
    nadawcy przelewu.

    Na m@il nie umiem, ale mogę spróbować.

    Inne (niż Mille) banki też oferują lanie na telefon.

    > W citku 4 paczki na karcie leżą

    Ja zamierzam załozyc taką ojcu.

    > i nie mam czasu ich sensownie wydać - LOL

    Co to znaczy -- wydać? Citek wpłacił na rachunek karty?

    > - ale to też przez inne "zobowiązania" karciane ;)

    Jeden telefon w Biedronce -- i masz 4 setki z głowy.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 8. Data: 2015-12-19 23:26:51
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Ja zamierzam załozyc taką ojcu.

    > Co to znaczy -- wydać? Citek wpłacił na rachunek karty?

    Ano dokładnie - wypłacił bonusa na plastik

    > Jeden telefon w Biedronce -- i masz 4 setki z głowy.

    Już mi 2 smarkofony leżą w szufladzie
    jeden "awaryjny" - drugi z przeznaczeniem docelowym dla dziadków
    - ale dopiero co dostali po młodej, wiec niech się trochę nacieszą ;)

  • 9. Data: 2015-12-20 01:41:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" n54lja$41j$...@n...news.atman.pl

    > Ano dokładnie - wypłacił bonusa na plastik

    2 razy po 400, czy 1 raz?
    (i polecony, i polecający, czy tylko polecony bądź polecający?)

    > Już mi 2 smarkofony leżą w szufladzie
    > jeden "awaryjny" - drugi z przeznaczeniem docelowym dla dziadków
    > - ale dopiero co dostali po młodej, wiec niech się trochę nacieszą ;)

    Byłem w Biedronce, widziałem Infinity za 499 pln, ale zafoliowany.
    Poza włożeniem akumulatora niewiele mogłem uczynić. Na ekranie
    była matowa folia a smartfon nie współpracował -- być może
    domagał się włożenia SIMki. Widać było pod matową folią
    klawiaturę telefonu, widać było inne drobiazgi, ale nie
    zdołałem sprawdzić jasności czy podziału ,,dysku''.

    MZ smartfon ma mały akumulator -- jak na IPS, ale być może nie mam racji.
    Nowy akumulator Monstera starczał na kilka (5 do 7) godzin pracy z:

    - włączonym ekranem
    - uruchomioną mapą
    - włączonym odbiornikiem GPS
    - SIMką Aero2
    - SIMką Playa

    pomimo mniejszego ekranu (4.3") i większej (4.1 Ah, 15,39 Wh)
    pojemności tegoż akumulatora.

    ZTCP, Infinity z owada wygląda jakoś tak:

    - oczko kamery nie wystaje w Infinity z Biedronki
    - ekran IPS, 5"
    - octa core
    - 16 GB ,,dysku''
    - Android 5.1

    -=-

    IMO fajne numery:

    737 491 693 (lepszy byłby 471 zamiast 491)

    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-12-20 18:13:42
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > IMO fajne numery:
    >
    > 737 491 693 (lepszy byłby 471 zamiast 491)
    >
    > 737 484 203

    Tez "fajny" - i łatwy do zapamietania ;)

    737 490 963

    Pozdro