  • 1. Data: 2006-12-12 11:38:17
    Temat: PKO BP powala
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Sam sobie jestem winien. Było brać kredyt hipoteczny w banku a nie w PKO BP.
    Jednak dali niezłe warunki i stało się. Ale ad rem:
    Odsetki są spłacane z rachunku ROR (PKO BP) mojej żony, która jest też
    współkredytobiorcą. I wszystko fajnie, tylko na wyciągach miesięcznych w
    opisie "tytułem" występuje "Automat. spłata odsetek.." po czym następują
    personalia i adres SIOSTRY mojej żony :-O Wiemy nawet skąd to się mogło
    wziąć: siostra żony była kiedyś w jakiś tam sposób upoważniona do konta mojej
    żony. Ale to nie tłumaczy dlaczego akurat jej dane zostały dopisane do
    zlecenia spłaty odsetek, no i dlaczego już 4 miesiąc reklamujemy ten idiotyzm,
    a bank, sorry, PKO BP, nie może sobie poradzić z prostą zmianą opisu spłaty
    odsetek. Jestem już chory kiedy widzę te wyciągi :-// Czy ktoś miał może
    podobnę sprawę i wie jak sobie z tym poradzić?

    Pozdrawiam
    e-kran