  • 11. Data: 2013-01-31 09:02:46
    Temat: Re: Owce i barany... Beee...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 30 Jan 2013 10:59:55 -0800 (PST), luc wrote:
    > Kiedyś (z dobre trzynaście lat temu) miałem do tego Forte Agenta, a teraz z tylu
    różnych miejsc czytam (i czasem piszę), że pozostało mi badziewne google groups,
    które kaszani pliterki, nie łamie tekstu i nie ma KF :-(

    Mam tak samo, radze sobie ,,kawałkiem shella'' plus slrn. Po www bym
    oszalał chyba ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2013-01-31 12:18:54
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jan 2013 10:59:55 -0800 (PST), luc <b...@g...net> wrote:

    >Kiedyś (z dobre trzynaście lat temu) miałem do tego Forte Agenta, a teraz z tylu
    różnych miejsc czytam (i czasem piszę), że pozostało mi badziewne google groups,
    które kaszani pliterki, nie łamie tekstu i nie ma KF :-(

    Forte Agent całkiem dobrze działa z pendrajwa.

  • 13. Data: 2013-02-03 15:22:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ke7m7f$24r$...@n...news.atman.pl

    > Ale ja nie o tym. Założyłem Dobre ojcu -- i widzę, że Mille
    > uczynił z ojca owieczkę. Nalicza co miesiąc 7 złotych za
    > jakieś konto, ale saldo jest zerowe a w blokadach jest
    > raptem -21 złotych, czyli chyba po 3 miesiącach opłata
    > jest kasowana, jako że ojciec używał tego konta ostatni
    > raz kilka lat temu.

    Teraz jest 28 plnów.

    2013-02-02 2013-05-17
    Zaległa opłata za prowadzenie rachunku za miesiąc 1/2013
    7,00 PLN

    2013-01-02 2013-04-16
    Zaległa opłata za prowadzenie rachunku za miesiąc 12/2012
    7,00 PLN

    2012-12-03 2013-03-16
    Zaległa opłata za prowadzenie rachunku za miesiąc 11/2012
    7,00 PLN

    2012-11-02 2013-02-14
    Zaległa opłata za prowadzenie rachunku za miesiąc 10/2012
    7,00 PLN

    Data po prawej to data zgaśnięcia blokady.
    Zaś data po lewej to czas rozpalenia blokady.
    [najpierw na lewo zabiorą, później się poprawią...]

    -=-

    No nic... jakoś to będzie... Konto jest zamykane...

    -=-

    Teraz szarytka. Jak wiadomo -- dziewicę trzeba aktywować i nadać tej PINdzie co
    trzeba...
    Aktywacja -- OK, bez problemów, kobiety to lubią... Gorzej z nazwaniem ją PINdą.
    jakaś
    niechętna... Czy co?... Chce mężczyzny stojącego pod ścianą... Zresztą -- sami
    poczytajcie...

    Zmiana PIN

    Ta operacja nie może zostać wykonana - konieczna jest
    aktywacja usługi H@sełSMS w celu potwierdzenia operacji.

    Jak aktywować H@słaSMS?

    Aby aktywować H@słaSMS należy
    zdefiniować numer telefonu komórkowego. W tym celu
    musisz udać się do bankomatu i wydrukować nowe H@sło2
    lub wykonać poniższe czynności:

    zadzwoń na numer 801 24 4357 (801 24 HELP)
    lub +48 22 598 40 50 (dla polączeń z zagranicy
    lub telefonów komórkowych),

    wybierz opcję 2 (połączenie w języku polskim),
    wprowadź 8-cyfrowy MilleKod,
    wprowadź 8-cyfrowe H@sło1,
    po chwili uzyskasz połączenie z operatorem; poproś
    o zdefiniowanie telefonu komórkowego do H@sełSMS.

    Idę do bankomatu... Tam zapewne zechcą ode mnie PINu... A ja go
    jeszcze nie nadałem. :) Dobrze, że miesiąc dopiero zaczyna się. :)
    Szarytkę dostałem ze 3 dni temu. Za cztery miesiące pobierania
    dwustuzłotówek będę miał na buty Reeboka, które niedawno kupiłem. :)
    BTW -- buty naprawdę bardzo dobre, ale sznurowadła same rozwiązują
    się mimo zaciskania bardzo mocnego... Za jakiś czas zechcę kupić buty
    do biegania, z amorami? -- nie, z amortyzatorami. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'