  • 1. Data: 2002-11-06 14:10:21
    Temat: Oodział Multi na Kijowskiej, W-wa
    Od: Tomasz P <t...@a...net>

    Właśnie byłem i jak się okazuje, panuje tam zasada obsługiwania
    klienta, który stoi. Siedzę sobie grzecznie i czekam, wlazła jakaś
    panienka i stanęła - zaraz ktos do niej podleciał. Czekam, co dalej.
    Wpakował sie jakiś facet, przyczaił się przy maszynce do kawy -
    oczywiście natychmiast wzbudził zainteresowanie. A ja nic, siedzę
    cichutko, SMSy smaruję.
    Po 24 minutach w końcu ktos litościwie mnie zauważył. Dodam, że
    wyjątkowo nie wygladałem jak menel, chociaz nie miałem akurat krawata.

    Tomek

  • 2. Data: 2002-11-06 14:20:13
    Temat: Re: Oodział Multi na Kijowskiej, W-wa
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > Po 24 minutach w końcu ktos litościwie mnie zauważył. Dodam, że
    > wyjątkowo nie wygladałem jak menel, chociaz nie miałem akurat krawata.

    A to Multi ma oprócz Królewskiej i Senatorskiej jeszcze jakiś oddział w
    Warszawie?

  • 3. Data: 2002-11-06 15:09:39
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

    Użytkownik "Tomasz P" <t...@a...net> napisał w wiadomości
[...]

    Może pomyśleli że wszedłeś się ogrzać i nie chcieli ci przeszkadzać 8)

  • 4. Data: 2002-11-06 15:17:03
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    s...@o...pl wrote:
    > A to Multi ma oprócz Królewskiej i Senatorskiej jeszcze jakiś oddział w
    > Warszawie?

    Jest na Kijowskiej a ma byc jeszcze na Domaniewskiej
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 5. Data: 2002-11-06 15:47:54
    Od: Tomasz P <t...@a...net>

    Tam w ogóle jest fajnie: jak raz wpadłem i poprosiłem o liste haseł
    jednorazowych, konsternacja zapanowała wielka - nikt nie był władny mi
    jej wydać, w końcu okazało się, że "kolega zaraz wróci" no i po
    kwadransie wrócił kolega z plastikową torbą pełną proszku do prania i
    papieru toaletowego. Ale panienka mnie odsługująca zdążyła zamówic dla
    mnie liste, któraą dostałem potem pocztą. Pewnie z tych nerwów coś
    wcisnęła nie tak. Oddział pełny niespodzianek, nie ma co.

    Tomek

  • 6. Data: 2002-11-06 17:46:11
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

[...]

    A co za cyrk? Poszedles do oddzialu po liste hasel? A dlaczego od razu nie
    poczta? A wogole mozna odbierac liste w oddziale?
    MM

  • 7. Data: 2002-11-06 19:26:14
    Od: Tomasz P <t...@a...net>

    Michał Masłowski wrote:

> [...]
    >

    > A co za cyrk? Poszedles do oddzialu po liste hasel? A dlaczego od razu nie
    > poczta? A wogole mozna odbierac liste w oddziale?

    A mozna, od reki sie dostaje, a nie czeka nie wiadomo jak długo.
    I teraz mam dwie. Jedna cokolwiek na wyrost.

    Tomek

  • 8. Data: 2002-11-07 07:32:10
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > mnie liste, któraą dostałem potem pocztą. Pewnie z tych nerwów coś
    > wcisnęła nie tak. Oddział pełny niespodzianek, nie ma co.

  • 9. Data: 2002-11-07 07:33:11
    Od: s...@o...pl

    > A mozna, od reki sie dostaje, a nie czeka nie wiadomo jak długo.
    > I teraz mam dwie. Jedna cokolwiek na wyrost.
    >
    > Tomek

    :))))))) jeszcze lepsze