  • 1. Data: 2002-07-19 12:22:22
    Temat: OT dowcip - ale bankowy :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    z pl.listserv.chumor-l

    Przychodzi blondynka do banku i w kasie chce wplacic pieniadze.
    Kasjerka je oglada i mowi:
    - Te banknoty sa falszywe.
    Blondynka zrozpaczona mowi:
    - O rany! Zostalam zgwalcona!

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-19 13:19:10
    Temat: Re: OT dowcip - ale bankowy :)
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@i...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > z pl.listserv.chumor-l
    >
    > Przychodzi blondynka do banku i w kasie chce wplacic pieniadze.
    > Kasjerka je oglada i mowi:
    > - Te banknoty sa falszywe.
    Na co w/w pani stwierdza
    - W takim razie zostalam zgwalcona...

    (W takiej wersji ja to slyszalem i robi troche wieksze efekt, zwlaszcza,
    jesli odpowiednio wyartykulowac 'w takim razie...' :))))
    > Blondynka zrozpaczona mowi:
    > - O rany! Zostalam zgwalcona!
    Z powazaniem
    Doom_

  • 3. Data: 2002-07-19 17:17:12
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    AMRA wrote:
    > Przychodzi blondynka do banku i w kasie chce wplacic pieniadze.
    > Kasjerka je oglada i mowi:
    > - Te banknoty sa falszywe.
    > Blondynka zrozpaczona mowi:
    > - O rany! Zostalam zgwalcona!

    Za tydzień przychodzi do niej klient i mówi, że chciałby tak, jak
    jeszcze nikt przed nim nie próbował. Blondyna zgadza się, po chwili
    wylatuje z mieszkania z krzykiem "ratunku, nie chcę tak!". Wpada na
    koleżankę, ta się pyta: "Jak nie chcesz?". Nasza blondi odpowiada "na
    kredyt!"

    :-)
    --
    pjo