  • 1. Data: 2002-06-06 11:16:42
    Temat: Nowa sciema z Fortisu ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    "Szanowny Panie,
    wprowadzenie karty Visa Classic nie jest obecnie ekonomicznie uzasadnione,
    gdyż zainteresowanie tym produktem wśród posiadaczy rachunku e-Pakiet jest
    małe. Bank nie zrezygnował z planu wprowadzenia tejże karty i gdy tylko to
    nastąpi, klienci zostana poinformowani.

    Pozdrawiam,
    referent ds infolinii
    Fortis Bank Polska SA"

    Jak dla mnie schizofrenia. Nie jest ekonomicznie uzasadnione, bo klienci nie
    chca... A jak maja chciec jak jej nie ma, albo nawet nie wiedza, ze miala
    byc?
    Dodatkowo - bank nie zrezygnowal z planow.. Coz to - nagle klienci zaczna
    sie interesowac i bedzie oplacalne?? Ale jesli jej nie ma - to znaczy, ze
    zainteresowana nie bedzie - reasumujac Fortis VC do e-pakietu nie
    wprowadzi - pozostanie tylko zamykac konto, albo jak ktos lubi placic 8 zl
    za darmowe wyplaty - trzymac az do momentu jak i z tego zrezygnuja.

    P.S. Ale spoko, zaraz trzeba zrobic strone WWW z petycja "zainteresowania"
    w/w karta, to beda mieli wyrazny slad, ze zainteresowanie jest ;) A kopie
    maili wysylac do PR managera Fortisa.
    Wie ktos ile jest w ogole e-pakietowcow???

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-06 11:22:46
    Temat: Re: Nowa sciema z Fortisu ;)
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Ja podzielam Twoje zdanie - schiza .... Ale wiesz - PR musza jakis mieć ...
    tylko że to krótkowzroczność .. takie działanie

  • 3. Data: 2002-06-06 11:25:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > maili wysylac do PR managera Fortisa.
    > Wie ktos ile jest w ogole e-pakietowcow???

    A nie lepiej zmienić bank na MultiBank i dostać VC? :-)))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-06-06 11:32:58
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > A nie lepiej zmienić bank na MultiBank i dostać VC? :-)))

    ROTFL :-)))))))))))

  • 5. Data: 2002-06-06 11:37:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A nie lepiej zmienić bank na MultiBank i dostać VC? :-)))

    a kiedy bedzie jakas obciazenioweczka lub cus kredytowego? ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-06 11:47:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A nie lepiej zmienić bank na MultiBank i dostać VC? :-)))

    Warto, warto (tam tez mam konto ;))))) ale co z bezprowizyjnym pobieraniem z
    bankomatow???
    Multi i wszystkie inne banki spiewaja sobie dosc ladnie za wyciagniecie
    kasy...

  • 7. Data: 2002-06-06 11:48:52
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Jarosław Popiel" napisał(a):

    > a kiedy bedzie jakas obciazenioweczka lub cus kredytowego? ;-)

    pewnie szybciej niz w fortisie

    roberts

  • 8. Data: 2002-06-06 11:48:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:47:09PM +0200, AMRA wrote:

    > Warto, warto (tam tez mam konto ;))))) ale co z bezprowizyjnym pobieraniem z
    > bankomatow???

    E, tutaj mam RB - tam kosztuje to cale 1zl niezaleznie od bankomatu.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-06-06 11:50:03
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Kowalski napisał(a):

    > A nie lepiej zmienić bank na MultiBank i dostać VC? :-)))

    tylko ze w multi trzeba 3 m-ce czekac, albo zamawiac platne wydruki z
    ebankow

    roberts

  • 10. Data: 2002-06-06 11:52:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > E, tutaj mam RB - tam kosztuje to cale 1zl niezaleznie od bankomatu.

    oooooo.... I jeszcze mam oddzial w Radomiu pod nosem... :)