  • 1. Data: 2005-04-20 16:21:43
    Temat: Re: Nowa TOiP VWbanku
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Dave* napisał(a):

    > Na www VW banku pojawila sie dlugo oczekiwana nowa TOiP. Wlasciwie wszystko
    > jest juz znane od dawna z tym ze uscisleniu ulegla oplata za token - 1zl za
    > rok (promocja) dla kilentow nie korzystajacych z konta edirekt. Rozumiem ze
    > dla edirekt pozostaje bezplatny token. Coz - wypowiadam umowe o edirekt ale
    > zostawiam sobie token do Pluskonta. Za rok moze powroca do bezplatnego
    > edirekt albo dadza znow token za 1zl - w kazdym razie jeszcze rok z VW
    > pozostane ;-)

    Jest też zmiana oprocentowania niektórych kont i lokat:
    http://www.vwbankdirect.pl/12626_13064.html

    Gree

  • 3. Data: 2005-04-20 16:30:47
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-20 18:25, Dave wrote:

    > Na www VW banku pojawila sie dlugo oczekiwana nowa TOiP.

    Nowej TOiP jeszcze nie ma, jest stara.
    http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/CC_TPiO_Indywidual
    ni_promocja.pdf

    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-04-20 16:40:28
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-20 18:40, Dave wrote:

    > Jak mowie ze jest to znaczy ze jest:
    > http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/CC_TPiO_Indywidual
    ni_new.pdf

    Jak mówisz że jest to podajesz od razu linka.

    --
    Peet

  • 5. Data: 2005-04-20 16:40:55
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

  • 6. Data: 2005-04-20 16:46:30
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    ni_new.pdf

    > Jak mówisz że jest to podajesz od razu linka.

    mysle ze kazdy srednio inteligentny potrafi sam ja znalezc.

    D.

  • 7. Data: 2005-04-20 16:51:23
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    ech ale daja czadu, nie mogli wczesniej...
    to jak teraz odkrecic wypowiedzenie umowy pluskonta?
    wystarczy pisemko zeby nie brali serio poprzedniego :) ?

    GP

  • 8. Data: 2005-04-20 16:57:08
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > jeśli nie zdążyło do nich dotrzeć...

    raczej zdazylo
    ale chyba lepiej dla nich tak zrobic bo jak nie, to otworze sobie na nowo co
    bedzie ich kosztowalo chyba wiecej biurokracji

    GP

  • 9. Data: 2005-04-20 16:58:50
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    ATZ Rzeszow napisał(a):
    > to jak teraz odkrecic wypowiedzenie umowy pluskonta?
    > wystarczy pisemko zeby nie brali serio poprzedniego :) ?

    jeśli nie zdążyło do nich dotrzeć...

    KG

  • 10. Data: 2005-04-20 22:20:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Dave napisał:
> [...]
    ualni_new.pdf

    > mysle ze kazdy srednio inteligentny potrafi sam ja znalezc.

    Cóż, patrząc na to, co ostatnimi czasu robi VW ze swoim serwisem WWW i
    jak zachowuje się umieszczając niewygodne dla siebie informacje
    "głęboko" pod różnymi stronami znalezienie w danej chwili akurat tego,
    czego się dokładnie szuka nie jest takie proste jak sugerujesz.

    K.