  • 1. Data: 2004-10-11 22:05:34
    Temat: Nordea Progres - calkiem ciekawy produkt
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nordea Bank Polska proponuje swoim klientom unikalny na rynku rachunek
    oszczędnościowy Nordea Progres. Wyższe niż w przypadku lokat terminowych
    oprocentowanie (nawet 6 proc.) oraz dowolność w dysponowaniu środkami
    zgromadzonymi na rachunku sprawiają, że Nordea Progres jest atrakcyjną
    alternatywą dla tradycyjnych lokat terminowych.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6891

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-11 22:10:53
    Temat: Re: Nordea Progres - calkiem ciekawy produkt
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > zgromadzonymi na rachunku sprawiają, że Nordea Progres jest atrakcyjną
    > alternatywą dla tradycyjnych lokat terminowych.

    Mnie się to podoba:

    ? do 4 999,99 PLN ? 5 proc.
    ? od 5 000 do 49.999 PLN ? 5 proc.

    Bardzo zachęcające :))))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-10-11 22:43:27
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Markus Sprungk* napisał(a):

    > Mnie się to podoba:
    >
    > ? do 4 999,99 PLN ? 5 proc.
    > ? od 5 000 do 49.999 PLN ? 5 proc.

    Ja tam widzę:

    od 5 000 do 49.999 PLN - 5,5 proc.

    > Bardzo zachęcające :))))

    Czyż nie? :)

    Gree

  • 4. Data: 2004-10-12 07:50:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > ? do 4 999,99 PLN ? 5 proc.
    > ? od 5 000 do 49.999 PLN ? 5 proc.

    moze bylo 5 ale poprawili na 5,5%
    - wg mnie przegieli z opłatą - za każda wypłatę biorą 0,2% co w znacznym stopniu
    redukuje efekt z oprocentowania
    Można wręcz stracić na takiej lokacie, podczas gdy zerwanie zwykłęj na ogół
    pozbawia własciciela odsetek i już
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-10-12 08:02:18
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    blad wrote:

    > moze bylo 5 ale poprawili na 5,5%

    Jest tym wyższe, im wyższa kwota zdeponowanych środków. Dla kwot do 5000 zł
    oprocentowanie wynosi 5% w skali roku, dla wpłat powyżej 50 tys. zł - 6%.
    http://www.nordeabank.pl/pl/article/8575.html
    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=7&wid=59032
    06

  • 6. Data: 2004-10-12 17:39:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ckf05p$86r$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zgromadzonymi na rachunku sprawiają, że Nordea Progres jest atrakcyjną
    > alternatywą dla tradycyjnych lokat terminowych.

    Ze wzgledu na duza prowizje przy wyplacie nie ma porownania z oferta np OKO
    ING, mozna to jedynie porownac z lokatami rocznymi a te sa juz korzystniej
    oprocentowane na rynku. Przy 12-mies w Nordea dostaniemy (5-0,2=4,8% do
    6-0,2=5,8%). Dla porownania Lukas=6,7%, Eurobank,BZWBK=7%. Na krotka mete
    mozna stracic z kapitalu, przy lokacie na 1-mies rentownosc wynosi 2,6% po
    uwzglednieniu prowizji, tak wiec nie wiadomo do czego ma sluzyc taki
    produkt. Jezeli e-Rory oprocentowane sa juz np. VW-Pluskonto od 4,85%, Lukas
    e-konto pro 5,0%, to jest to szukanie naiwnych. Bankowcy szukaja naiwnych,
    chyba takich, ktorzy 2+2 nie umieja zliczyc, a reklama w internecie lokat np
    BPH na 12%, gdzie ta stopa dotyczy ostatniego miesiaca jest juz chyba lekka
    przesada, niedlugo bedzie mozna cytowac zdanie z pewnego serialu ze "jezeli
    glupota umialaby fruwac" to nasi bankowcy "unosiliby sie jak gołebica".

  • 7. Data: 2004-10-13 07:24:26
    Od: "eng" <e...@p...onet.pl>

    Dobra ale to nie jest konto ROR tylko lokacyjne , wiec nie planujesz
    czestych wyplat. Jesli raz na rok wyplacisz gotowke to i tak Ci sie to
    oplaca, no pod warunkiem ze trzymac tam bedziesz znaczna kwote , a nie np 50
    zl :o)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-10-13 08:13:26
    Od: o...@p...onet.pl

    > Dobra ale to nie jest konto ROR tylko lokacyjne , wiec nie planujesz
    > czestych wyplat. Jesli raz na rok wyplacisz gotowke to i tak Ci sie to
    > oplaca, no pod warunkiem ze trzymac tam bedziesz znaczna kwote , a nie np 50

    Lepsza i konkurencyjna jest oferta lokat dynamicznych, ktore tez w dowolnym
    czasie mozna przerwac. Rentownosc tego konta lokacyjnego w Nordea nie zalezy od
    kwoty, to tak przy okazji.

  • 9. Data: 2004-10-13 08:42:09
    Od: "eng" <e...@p...onet.pl>

    Tak, ale czy masz możliwość dopłacania przelewem do lokat dynamicznych ???

    Dla mnie to dobre rozwiązanie. Chce mieć produkt wysoko oprocentowany i
    możliwość łatwego dokonywania comiesięcznych dopłat. Nie zamierzam wypłacać
    środków przez najbliższy rok. Oczywiście każdy ma inne potrzeby i ta oferta
    mu nie pasuje. Jeśli ktoś chce ciągle obracać tymi pieniędzmi to
    rzeczywiście prowizja 0,2% min 10 zł jest wysoka i jest wiele innych ofert
    atrakcyjniejszych od Nordea.

    Pozdrawiam