  • 1. Data: 2004-10-14 13:20:34
    Temat: Nieudane logowanie w Mbanku
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    Czy istnieje jakaś fizyczna możliwość wykasowania informacji o błędnym
    logowaniu na swoje konto tj. data, godzina itp., które posiadam w Mbanku? Na
    forum internetowym Mbanku ten wątek był już poruszany przez pewne osoby ale
    nie znalazłem tam żadnych szczegółowych informacji. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-14 14:30:19
    Temat: Re: Nieudane logowanie w Mbanku
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Piter" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mbanku? Na forum internetowym Mbanku ten wątek był już poruszany przez
    > pewne osoby ale nie znalazłem tam żadnych szczegółowych informacji.

    Po to jest ta informacja, zeby wlasciciel konta wiedzial, czy ktos sie
    probowal dostac na jego konto. nie ma mozliwosci usuniecia tych danych.

  • 3. Data: 2004-10-14 14:36:47
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "XxX" news:ckm2s9$asf$1@nemesis.news.tpi.pl
    > Po to jest ta informacja, zeby wlasciciel konta wiedzial, czy ktos sie
    > probowal dostac na jego konto. nie ma mozliwosci usuniecia tych danych.

    OK ja to rozumiem jednak uważam, że powinna być możliwość "czyszczenia"
    takich informacji przez użytkownika (posiadacza) konta w Mbanku. Chyba to
    nie jest aż tak wiele he he :)

    Może kiedy przyjdzie czas kolejnej przerwy wdrożeniowej spece (programiści)
    Mbanku wprowadzą taki bajer :) Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-10-14 14:45:22
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-14 16:36, Piter wrote:
    > "XxX" news:ckm2s9$asf$1@nemesis.news.tpi.pl

    [[.]

    > OK ja to rozumiem jednak uważam, że powinna być możliwość "czyszczenia"
    > takich informacji przez użytkownika (posiadacza) konta w Mbanku. Chyba to
    > nie jest aż tak wiele he he :)
    Ale _po_co_ ? Inna sprawa, że ważniejsza od informacji o nieudanej
    próbie jest informacja o _udanej_próbie logowania.
    KJ

  • 5. Data: 2004-10-14 14:49:05
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Kamil Jońca" news:ckm3e5$89n$1@inews.gazeta.pl
    > Ale _po_co_ ? Inna sprawa, że ważniejsza od informacji o nieudanej
    > próbie jest informacja o _udanej_próbie logowania.

    Może ktoś lubi "czystość" na swoim rachunku :P A tak na poważnie to zgadzam
    się, że informacja o udanej próbie logowania na konto jest jak najbardziej
    na miejscu :) Mimo wszystko cały czas zostaje przy swoim, że fajnie by było
    jak by była możliwość czyszczenia tych wpisów. Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2004-10-14 14:53:39
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Piter* wrote in <news:ckm9uv.1lk.1@and.krakow> :

    > OK ja to rozumiem jednak uważam, że powinna być możliwość "czyszczenia"
    > takich informacji przez użytkownika (posiadacza) konta w Mbanku. Chyba to

    Właśnie ze względu na bezpieczeństwo nie powinno być takiej
    możliwości. Zauważ że nawet administrator nie powinien widzieć żadnego
    hasła, tylko ew. móc skasować stare (bo ludzie zapominają), jakby nie
    było logu takiej operacji to kogo ścigać o wyłudzenie np. kasy czy
    informacji? Hulaj dusza na twoje konto.

    > Może kiedy przyjdzie czas kolejnej przerwy wdrożeniowej spece (programiści)
    > Mbanku wprowadzą taki bajer :) Pozdrawiam.

    A po co? Ale problem wymyśliłeś, gratulacje i medal z kartofla. MSPANC

    --
    Dlaczego Bill Gates jest najbogatszym człowiekiem na świecie? - Bo za
    błędy się płaci.

  • 7. Data: 2004-10-14 14:56:36
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "_ValteR_" news:1ew7sme804vl1$.dlg@valter.biteme
> [...]
    > hasła, tylko ew. móc skasować stare (bo ludzie zapominają), jakby nie
    > było logu takiej operacji to kogo ścigać o wyłudzenie np. kasy czy

    Upsss :) Nie pomyślałem o tym :O Patrz jaka ze mnie gapa :) Z drugiej jednak
    strony po co zakładać najgorsze he he :)

    > A po co? Ale problem wymyśliłeś, gratulacje i medal z kartofla. MSPANC

    Wolał bym z marchewki :)

  • 8. Data: 2004-10-14 15:01:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-14 16:49, Piter wrote:
> [...]
    > na miejscu :) Mimo wszystko cały czas zostaje przy swoim, że fajnie by było
    > jak by była możliwość czyszczenia tych wpisów. Pozdrawiam.
    Może i fajnie, ale IMHO niebezpiecznie.

    KJ

  • 9. Data: 2004-10-14 15:11:25
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Piter* wrote in <news:ckmb44.1ks.1@and.krakow> :

    > [...] Z drugiej jednak
    > strony po co zakładać najgorsze he he :)

    Bo tu chodzi o kasę... Wierz mi dostęp do haseł czy metody ich
    szyfrowania to nic dobrego - ja przez przypadek mialem i wierz mi w
    pracy nic by mi nie udowodnili, baza danych byla taka jakbym nic nie
    robil poza logowaniem sie.

    > Wolał bym z marchewki :)

    Marchewki wyszły, a ze względu na posła Strąka teraz popularne sa
    kartofle. :)

    --
    Mężczyzna zakochuje się tak jakby spadał ze schodów - to po prostu
    wypadek.

  • 10. Data: 2004-10-14 15:14:19
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "_ValteR_" news:k0jb41cv184f.dlg@valter.biteme
> [...]
    > szyfrowania to nic dobrego - ja przez przypadek mialem i wierz mi w
    > pracy nic by mi nie udowodnili, baza danych byla taka jakbym nic nie

    A można bardziej szczegółowo bo troszeczkę nie rozumiem :)

    > Marchewki wyszły, a ze względu na posła Strąka teraz popularne sa
    > kartofle. :)

    Ja woll her Oberlojtant :D :P