  • 1. Data: 2003-10-25 10:55:55
    Temat: Nazwa przelewui zdefiniowanego w mBanku...
    Od: Krzysiek <t...@W...pl>

    W jaki sposób mogę zmienić nazwę przelewu zdefiniowanego w Mbanku ?? I
    nie chodzi mi o tytuł, tylko o nazwę, pod jaką ów przelew wyświetla się.
    Toż to jakaś granda, żeby dostępne były nazwy "przyjaciółka" czy "żona",
    a nie było "matka" lub "siostra" :)

    pozdrawiam
    T-rexx

  • 2. Data: 2003-10-25 11:09:08
    Temat: Re: Nazwa przelewui zdefiniowanego w mBanku...
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

    > W jaki sposób mogę zmienić nazwę przelewu zdefiniowanego w Mbanku ?? I
    > nie chodzi mi o tytuł, tylko o nazwę, pod jaką ów przelew wyświetla się.

    Na razie łatwiej zmienić bank niż nazwy przelewów,
    ale ma się to zmienić późną jesienią (~V kwartał ;))

  • 3. Data: 2003-10-25 11:58:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Na razie łatwiej zmienić bank niż nazwy przelewów,
    > ale ma się to zmienić późną jesienią (~V kwartał ;))

    W Multi juz to dziala :)

  • 4. Data: 2003-10-25 13:08:04
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Popatrzmy co też wymyślił Krzysiek <t...@W...pl>:

> [...]
    > nie chodzi mi o tytuł, tylko o nazwę, pod jaką ów przelew wyświetla się.
    > Toż to jakaś granda, żeby dostępne były nazwy "przyjaciółka" czy "żona",

    Najwyraźniej wyszli z założenia, że z matką czy siostrą też się
    przyjaźnisz :-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 5. Data: 2003-10-25 13:47:38
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    > Toż to jakaś granda, żeby dostępne były nazwy "przyjaciółka" czy "żona",
    > a nie było "matka" lub "siostra" :)

    popieram i stanowczo protestuje, ze nie ma tam babci ! ponadto podejme
    dzialania protestacyjne tak dlugo az wpisza do rejestru tytul "moja kochana
    żabcia"
    :-)
    ps
    swoja droga wymyslenie takiego tworu wymagalo nie lada intelektu.

  • 6. Data: 2003-11-05 18:03:56
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie chodzi mi o tytuł, tylko o nazwę, pod jaką ów przelew wyświetla się.
    > Toż to jakaś granda, żeby dostępne były nazwy "przyjaciółka" czy "żona",

    wydaje mi sie, ze jedynym rozwiazaniem jest skasowac ten przelew i
    zdefiniowac go na nowo., modyfikowac tego chyba sie nie da.

  • 7. Data: 2003-11-05 18:06:11
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bobdni$a2l$...@f...acn.pl,
    rena <r...@a...pl>:
    > Użytkownik "Krzysiek" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > wydaje mi sie, ze jedynym rozwiazaniem jest skasowac ten przelew i
    > zdefiniowac go na nowo., modyfikowac tego chyba sie nie da.

    To nic nie da. Dalej nie beda dostepne nazwy "matka" ani "siostra". Do czasu
    wprowadzenia nazw wlasnych - podobno niedlugo.

    --
    Robert