  • 21. Data: 2004-11-29 23:07:55
    Temat: Re: Multibank vs Lukas Bank ?
    Od: "wersus" <w...@N...gazeta.pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> napisał(a):

    > Gubienie tokena to kiepska inwestycja i drastycznie podnosi koszty
    > korzystania z konta. Pod wydaniu 200 PLN na tokeny przenioslem
    > sie do MultiBanku :)

    na token jest proste rozwiązanie. W lukasie token mozna doczepic do kluczy i
    nic holery się go nie zgubi ajak juz zgubi to token nie jest wtedy
    probelemem. Nie cierpię haseł jednorazowych więc token jest dla mnie
    zbawieniem.
    Wersus

  • 22. Data: 2004-11-29 23:20:37
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-30 00:07, kiedy wersus napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > nic holery się go nie zgubi ajak juz zgubi to token nie jest wtedy
    > probelemem. Nie cierpię haseł jednorazowych więc token jest dla mnie

    Taż przcież pisałem ezopowo, że "można być bardzo przywiązanym" do
    tokena, nieprawdaż?

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****