  • 1. Data: 2003-05-23 10:58:46
    Temat: Multibank - Kredyt samochodowy - żenada
    Od: "Rychu" <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Ostatnio bralem kredyt samochodowy w Multibanku...

    I chciałbym z Wami podzielić się swoimi spostrzeżeniami...

    Jestem ogólnie niezadowolony...

    Obsługa miła, ale niekompetentna....

    Przez ich niekompetencję musiałem 4 razy stać w kolejce do rejestracji
    samochodu (minimium 2 godziny), a nie licze juz zdrowia jakie utraciłem
    denerwując się.. na urzędników, i na bankowców...

    Najpierw, gdy załatwiałem umowę przewłaszczenia w urzędzie Pani z
    MultiBanku zapomniała mi dać Regonu KRS i NIPu Banku....

    Musiała to ściągac z Łodzi.. z tego zadupia z Łodzi...

    wszystko cholera muszą ściągać z tego zadupia z Łodzi...

    to naprawde długo trwa...

    jak już dostałem to , to załatwiłem...

    Druga sprawa!

    Zabrali mi kartę pojazdu...

    I jak ja do cholery mam dostać po miesiącu bezterminowy dowód rejestracyjny
    na mój samochód skoro miła Pani w Multibanku zabrała mi kartę pojazdu!

    Znów plama!

    I do tego jeszcze jest zdziwiona że ja potrzebuję tej karty...

    I znów musiała to ściągac z tego cholernego zadupia z Łodzi....

    Po raz pierwszy pomyślałem o zmianie banku...

    Może na Lukas..

  • 2. Data: 2003-05-23 11:04:18
    Temat: Re: Multibank - Kredyt samochodowy - żenada
    Od: s...@p...onet.pl

    > Musiała to ściągac z Łodzi.. z tego zadupia z Łodzi...

    Sam jesteś z zadupia.

  • 3. Data: 2003-05-23 11:35:58
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:

    > Sam jesteś z zadupia.

    Zagadka. Mieszkam w Polsce, a Warszawa to dla mnie zadupie. W jakim
    miescie mieszkam? :-P

    Bartol

  • 4. Data: 2003-05-23 11:42:43
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    w Rzymie ?

  • 5. Data: 2003-05-23 12:35:12
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Friday, May 23, 2003 1:35 PM,
    osobnik >> Bartol Partol <<, napisał:

    [...]
    > Zagadka. Mieszkam w Polsce, a Warszawa to dla mnie zadupie. W jakim
    > miescie mieszkam? :-P

    Wołomin :-))

    tymczasem,
    * * * * *
    A.

  • 6. Data: 2003-05-23 12:38:43
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    [...]

    > Zagadka. Mieszkam w Polsce, a Warszawa to dla mnie zadupie. W jakim
    > miescie mieszkam? :-P

    Wlochy ? :)

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 7. Data: 2003-05-23 12:55:37
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik PiotR napisał:

    > w Rzymie ?

    A czy jest takie miasto/miasteczko/wies/przysiulek w Polsce?

    Bartol

  • 8. Data: 2003-05-23 13:01:30
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > A czy jest takie miasto/miasteczko/wies/przysiulek w Polsce?
    >
    > Bartol

    obilo mi sie o uszy ze tak

  • 9. Data: 2003-05-23 13:27:02
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik PiotR napisał:

    > obilo mi sie o uszy ze tak

    Mozliwe. Jak sa Ateny i Zle mieso, to moze byc Rzym.

    Bartol

  • 10. Data: 2003-05-23 13:54:13
    Temat: Odp: Multibank - Kredyt samochodowy - żenada
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Musiała to ściągac z Łodzi.. z tego zadupia z Łodzi...

    kompleksy jakies masz, czy co ???

    Marcin z Lodzi