  • 1. Data: 2003-11-04 08:33:05
    Temat: MultiBank - kredyt odnawialny 0 % prowizji
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - w dniach od 5 listopada do 15
    grudnia organizuje kolejną promocję dla posiadaczy MultiKonta ja, my,
    jestem - kredyt odnawialny 0 %. W ramach promocji wszyscy obecni i przyszli
    klienci MultiBanku mogą uzyskać kredyt odnawialny bez płacenia prowizji z
    tytułu jego przyznania. Oprocentowanie nominalne kredytu wyniesie 11,80 % w
    PLN w skali roku. Dodatkowo Klientom, którzy zdecydują się na przeniesienie
    kredytu odnawialnego z innego banku, MultiBank daje możliwość uzyskania
    limitu kredytowego wyższego o 20% niż w poprzednim banku - 120%
    dotychczasowego limitu.

    P.S. http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3633
    Wraca to co juz bylo (albo rzecznikowi nie chcialo sie dopisywac ;)
    "MultiBank jest pierwszym w Polsce bankiem internetowym, posiadającym sieć
    placówek. Filozofia działania banku oparta jest na wielokanałowym dostępie
    do konta z wykorzystaniem Centrów Usług Finansowych, serwisu internetowego,
    multilinii, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów
    komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać
    bez konieczności odwiedzania oddziału."

    Ciekawe...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-11-04 08:53:36
    Temat: Re: MultiBank - kredyt odnawialny 0 % prowizji
    Od: s...@W...onet.pl

    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - w dniach od 5 listopada do 15
    > grudnia organizuje kolejną promocję dla posiadaczy MultiKonta ja, my,
    > jestem - kredyt odnawialny 0 %.

    a dka akwariusów to nie?