  • 1. Data: 2002-10-26 13:13:10
    Temat: [Multi] - karta do nieistniejącego rachunku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jakos tak przedwczoraj Dziadek[1] u ktorego mieszkałem powiedział, ze
    przyszła do mnie jakaś przesyłka. [2]
    Dziś byłem u niego na obiedzie i co sie okazało. Jest to wznowiona VE do
    Multikonta. Nie byłoby nic dziwnego gdyby nie to, że multikonto ja
    dawno zostało przeze mnie zamknięte....
    No cóż telefon do multilinii. Multilinek sie trochę zdziwił, ale co miał
    biedny zrobić. Przyjął zgłoszenie i obiecał, ze sie nie powtórzy....
    Zobaczymy za rok :-)
    KJ

    [1] - wbrew temu co sądzą niektórzy nie jest to określenie pejoratywne.
    [2] - nie mam zastrzeżeń, ze przyszła na tamten adres. Multi raczej nie
    zna żadnego innego mojego adresu. Tylko jej wogóle nie powinno być..
    PS. Nawet nie mogę powiedzieć, że zmieniam bank.