  • 1. Data: 2012-11-30 04:10:14
    Temat: Meritum ignoruje dyspozycje klientów?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Oto moje listy do Meritum...

    28 listopada, zgłosiłem telefonicznie dyspozycję zastrzeżenia debetówki.
    Widzę, że karta ta nie jest zastrzeżona. Proszę o jej zastrzeżenie.

    Powyższy wysyłam im teraz a wcześniej wysłałem im to:

    Wczoraj, 28 listopada, zgłosiłem telefonicznie dyspozycję zastrzeżenia
    debetówki. Widzę, że karta ta nie jest zastrzeżona.

    Mam dzwonić ponownie czy może jednak Meritum zastrzeże moją karę?
    Karta ma status

    Aktywna

    a powinna mieć inny...

    -=-

    Czy wszystko trzeba kontrolować, sprawdzać?...
    A może nawet poprawiać po Was?!

    W czasie wiadomej rozmowy telefonicznej powiedziano mi, że karta JUŻ jest
    zastrzeżona.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-11-30 07:55:09
    Temat: Re: Meritum ignoruje dyspozycje klientów?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > A może nawet poprawiać po Was?!
    >
    > W czasie wiadomej rozmowy telefonicznej powiedziano mi, że karta JUŻ jest

    W systemie moze to trwac do kilku dni wiem bo przerabialem juz trzy razy ale
    spokojnie jest zastrzezona

  • 3. Data: 2012-11-30 10:01:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Nov 2012 07:55:09 +0100, w
    <50b8582b$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>, "kowtow"
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W systemie moze to trwac do kilku dni wiem bo przerabialem juz trzy razy ale
    > spokojnie jest zastrzezona

    Ja miałem zastrzeżoną w tej sam dzień albo w następny (nie pamiętam już).

  • 4. Data: 2012-11-30 17:11:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" 50b8582b$0$1295$6...@n...neostrada.pl

    > W systemie moze to trwac do kilku dni wiem bo przerabialem juz trzy razy

    Ja też co najmniej 3 razy -- jako moja matka.
    (firmowa i 2 do RORu)

    > ale spokojnie jest zastrzezona

    Teraz już jest.

    --