  • 1. Data: 2004-04-29 16:29:04
    Temat: MasterCard...
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    ... mi przyslal myszke.... taka do kompa... optyczna !!

    No po prostu zajebista jest !!

    I jestem wzruszony... serce mi krwawi, a oczy lzawia...

    Ale zeby nie bylo, ze sie tylko chwale, to zapytam: a jak ona działa ?

    Moze dostal ktos jeszcze i sie podzielimy wrazeniami....

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2004-04-29 18:23:08
    Temat: Re: MasterCard...
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c6racp$hp9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ... mi przyslal myszke.... taka do kompa... optyczna !!

    A z jakiego powodu? Ot, tak sobie czy wygrałeś jakiś konkurs? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-04-29 19:29:09
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:

    > A z jakiego powodu? Ot, tak sobie czy wygrałeś jakiś konkurs? :)

    jak znam zycie, to dostal nagrode pocieszenia w:
    http://www.3636.pl

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 4. Data: 2004-04-29 22:47:31
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > jak znam zycie, to dostal nagrode pocieszenia w:
    > http://www.3636.pl

    ja o myszce optycznej... a Ty mi tu o sofie...
    sofe... i to dmuchana od myszki odrowniam :)

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2004-04-29 22:50:35
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > A z jakiego powodu? Ot, tak sobie czy wygrałeś jakiś konkurs? :)

    Wlasnie za cholere nie mege sobie przypomniec.... zebym jakis udzial bral
    czy cos... ale gratuluja trafnych odpowiedzi i ciekawej wypowiedzi :)

    ...ale zaadresowane do mnie...

    fakt, ze z jednego MasterCarda mam w rodzinie :)

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-04-30 01:01:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c6s0ic$f7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ja o myszce optycznej... a Ty mi tu o sofie...
    > sofe... i to dmuchana od myszki odrowniam :)

    Sofę, to ja wygrałem ;] A chciałem aparat ;(